↗ till inläggetÄckligaste skiten jag druckit på länge.DR PEPPER!
Godaste Läsken?
↗ till inläggetYOU CAN'T HANDLE THE TASTE↗ till inläggetÄckligaste skiten jag druckit på länge.DR PEPPER!
Dr Pepper!!!
↗ till inläggetVar på Ica Maxi tidigare idag och upptäckte att dom hade mycket speciellt. Dom hade tre olika Mtn Dews, Vanilla Coke, Root Beer mm. Men jag kunde inte ta mer än en så jag valde Mtn Dew Voltage. Inte något speciellt tyckte jag.
Asså shit de ser underbart ut. Vad smakade det? Måste se om det finns nånstans i Sundsvall elr köpa hem. :P
EDIT: Kom på att det finns ju en till sort också som jag även har provat. Den smakar rätt likt DR.Pepper. (Enligt mig iaf)
http://www.americansweets.co.uk/ekmps/shops/statesidecandy/images/mountain-dew-code-red-soda-12-can-pack-563-p.jpg
7up
↗ till inläggetBåde den å Coke cherry smakar jävligt likt dr pepper :o↗ till inläggetEDIT: Kom på att det finns ju en till sort också som jag även har provat. Den smakar rätt likt DR.Pepper. (Enligt mig iaf)Var på Ica Maxi tidigare idag och upptäckte att dom hade mycket speciellt. Dom hade tre olika Mtn Dews, Vanilla Coke, Root Beer mm. Men jag kunde inte ta mer än en så jag valde Mtn Dew Voltage. Inte något speciellt tyckte jag.
http://www.americansweets.co.uk/ekmps/shops/statesidecandy/images/mountain-dew-code-red-soda-12-can-pack-563-p.jpg
Dr pepper ;)
Volimt någonting... lila burk
↗ till inläggetDu kankse menar Vimto?Volimt någonting... lila burk
mountain dew
Äääh. HB förfan! :P
DR.PEPPER!
↗ till inläggetCola light är ju töntigt, COLA NORMAL <3
så jag e alltså töntig för att jag inte gillar samma dricka som du?
snälla nån alla har olika åsikter jag dissar inte dig för att du gillar cola.
Jag hittade inte någon av dessa "specialdrycker". Varken på Ica Maxi eller City Gross.
↗ till inläggetFinns på en speciell hylla med utländska varor i city grossen här i sundsvall iaf.Jag hittade inte någon av dessa "specialdrycker". Varken på Ica Maxi eller City Gross.
En stor iskall Berrabus är riktigt gött!
Är det bara jag eller smakar Dr. Pepper som hostmedicin?
↗ till inlägget↗ till inläggetFinns på en speciell hylla med utländska varor i city grossen här i sundsvall iaf.Jag hittade inte någon av dessa "specialdrycker". Varken på Ica Maxi eller City Gross.
samma här
Okej, får se om jag hittar det nästa gång. :P
Brorsan fick nyss hem ett flak WoW läsk, ska ta och prova en :)