Smooth Criminal :D
Michael Jackson
↗ till inlägget↗ till inläggetRättade dig, han lever tror jag.Idag är det den 29:e Augusti, d.v.s. dagen då Michael fyller 51år.
noob du ligger efter i universums utveckling
↗ till inläggetDet är ju det jag menar. Tyckte det var extremt knasigt att bara för att det stod på första sidan på alla tidningar "The king of Pop är död" så ska hela världen börja lyssna på honom.↗ till inlägget>:(Gillade inte MJ innan han dog och kommer inte heller börja gilla honom nu som alla andra p12 mainstreamare gör.
Bara för att alla andra p12-are gillar honom gör honom inte dålig heller. Finns jättemånga som köper Ramones-tröjjor även om de aldrig har hört en låt av dem.
Ramones tröjjorna är kanske fel jämförelse eftersom många kanske inte ens vet att det är ett band- utan istället bara tror att det är ett klädmärke. Pinsamt, jag vet. Men vad gör man inte för att vara "inne".
Michael Jacksons död fick mig att lyssna mer på honom under en period, eftersom jag påmindes om honom. Jag har växt upp med MJ och minns när jag var liten hur jag o min polare kollade på hans film när han kunde förvandlas till massa saker. Michael Jackson was the shit på den tiden.
Han bästa låt: Pretty young thing
rockin robin ftw :D
Billie Jean är väl den bästa, är inget stort fan av MJ.
Dirty Diana, Man In the mirror o Beat It.
Man In The Mirror, Beat IT , Billie Jean (fel stavas den sista? o.O)
Filmen om att han lever är fejk lol, Sa dom t.o.m på nyheterna något Rysk/tysk (vet inte, iaf vad jag minns) blabla som ville bevisa hur lätt det var att fejka lr ngt.. iaf vad jag minns, eller så drömmer jag massa skit x)
Aldrig lyssnat på MJ och är väll i fel generation för att förstå hans storhet, mest fått se den sorgliga personen han förvandlades till. Alien Ant Farms Cover på Smooth Criminal är dock jävligt bra så för väll ge han cred för det då :) .
lyssnar inte på michael...
Fast! det finns dock en låt som passar i ett spel med han och det är Billie Jean i GTA vice city. asså, jag kommer ihåg när jag va 14 eller 15 och spelade det första uppdraget och man satte sig i en bil så va Flash FM på och Billie Jean hördes =) sweet, musiken är så passande att döda folk till.
↗ till inläggetlyssnar inte på michael...
Fast! det finns dock en låt som passar i ett spel med han och det är Billie Jean i GTA vice city. asså, jag kommer ihåg när jag va 14 eller 15 och spelade det första uppdraget och man satte sig i en bil så va Flash FM på och Billie Jean hördes =) sweet, musiken är så passande att döda folk till.
THE KID IS NOT MY FUCKING SON
*GRAB M4A1*
HEADSHOT
Lyssnar otroligt mycket på honom. Hans bästa låtar är ju:
Smooth Criminal, Billie Jean och Beat It!
↗ till inlägget↗ till inläggetIdag är det den 29:e Augusti, d.v.s. dagen då Michael fyller 51år.
Rättade dig, han lever tror jag.
noob du ligger efter i universums utveckling
Vad har Michael Jacksons död med universums utveckling att göra?
↗ till inläggetHahaha :lol:↗ till inläggetlyssnar inte på michael...
THE KID IS NOT MY FUCKING SON
*GRAB M4A1*
HEADSHOT
Ehm... tycker att Billie Jean, Beat It & The Way You Make Me Feel är bra :)
Beat It, Smooth Criminal.
Ghost Song, eller vad den heter där han i musikvideon iallafall är i ett spökhus, är skön.
Måste ta reda på vad den heter D:
↗ till inläggetDen heter bara "Ghosts". ;)Ghost Song, eller vad den heter där han i musikvideon iallafall är i ett spökhus, är skön.
Måste ta reda på vad den heter D:
Upptäckte det cirka 10 minuter efter inlägget via spotify.. Overclass retard :_
Den e king iallafall
Gillar starkt They don't care about us!.