Diskutera Heavy Metal.
↗ till inläggetvi snackar metal (:trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.
↗ till inläggethälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst.↗ till inläggetvi snackar metal (:trodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.
↗ till inläggethälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst.↗ till inläggettrodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.
vi snackar metal (:
Det vi har diskuterat är olika former av metal
↗ till inlägget↗ till inläggettrodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.
vi snackar metal (:
hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst.
nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal.
förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial.
↗ till inlägget↗ till inläggettrodde vi skulle snacka Metal i denna tråd, ajjaa jag får väll inleda det då men några bra låt från the Kings.
vi snackar metal (:
hälften av skiten har varit nåt annat och den andra halvan har varit nåt ni kallar metal men som bevisligen är för kasst.
förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial.
Man ser hur fel du har, det vi diskuterat mest är nog death metal. Och vrf skulle det vara konstigt att gilla annan metal än heavy och industri?
40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan
OnT:Underwar snacka inte skit om Thrashmetal,Men bra att du gillar rammstein dock men dom spelar ju industrial metal!
underwar: Thrash Metal skit? Pfff, vilka band tänker du på då?
↗ till inläggetHur segt internet har du?40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan
OnT:Underwar snacka inte skit om Thrashmetal,Men bra att du gillar rammstein dock men dom spelar ju industrial metal!
Visst, förkasta en genre och hylla en annan utan ett enda argument, det får dig bara att framstå som korkad och trångsynt. Hur mycket thrash har du lyssnat på, när du kallar allt för skit? Min åsikt är att Rammstein är jävligt tråkiga, men inte fan kallar jag all industrial metal för dålig musik, tvärtom lyssnar jag på mycket inom industrial-scenen. Men jag antar att din post egentligen säger mer om dig än om din musiksmak.
IM tha METALKING :) <33
Rammstein är väl inte mitt favoritband men de går att lyssna på ;)
Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem.
↗ till inläggetJag har ganska snabbt internet.↗ till inläggetHur segt internet har du?40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan
Men när du sitter och massquatar en jävla massa videos hela tiden så måste du förstå att det blir jävligt segt.
Om du ska massquata så ta bort videorna iallafall.
↗ till inläggetAlice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem.
Inte lika bra som deras övriga musik, men kan tycka att Take Her Out är rätt så ok.
btw: ser att du gillar dem på din avatar.
För övrigt är Black Sabbath bra!
= Bra Metal
↗ till inlägget+1= Bra Metal
↗ till inläggetNej= Bra Metal
detta är bra metal (: http://open.spotify.com/track/1Q0p7PzpqvdJ1ppBtiRd8R
↗ till inläggetBra? Black Sabbath är förfan skyldiga till att varenda band som nämnts i tråden ens existerar!↗ till inläggetFör övrigt är Black Sabbath bra!Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem.
↗ till inlägget= Bra Metal
Ja, glömde att tillägga. Slipknot är bra med! :)