💬
Logga in
Fuska.se

Duger Detta Headset?

14 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tjena!

Jag undrar om Det Här headsetet duger. Jag vet att man inte får särskilt mycket för 200 kr, men är det bra om man tänker på priset?

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

De är ett bra headset om du kollar på lan så är det jätte många som har dom. Jag fick köpa mina för 600kr

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

De är ett bra headset om du kollar på lan så är det jätte många som har dom. Jag fick köpa mina för 600kr

Okej, så att 200-250 kr är ett bra pris?

Såg förresten att någon hade skrivit en kommentar och de skrev att de hade köpt dem för 600. Var det du?

Nivå 2 · Novis

Ja jag har köpt de för 600 kr på ebgames. 250 kr är ett bra pris och jag är väldigt nöjd med mitt headset. Man får med en lös mic också de fick jag. De är inget skräp headset precis

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det är ett riktigt bra headset. Jag köpt mitt för 500kr och jag ångrar mig inte.

Nivå 2 · Novis

Jag skulle köpt de direkt om jag var du. De är ett snyggt headset, de är bra och du har ett jäkligt bra pris där :P

Du kommer inte ångra dig i alla fall

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag köpte dom där för 700, fail

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

Okej, ska beställa det i morgon :P.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tjena!

Jag undrar om Det Här headsetet duger. Jag vet att man inte får särskilt mycket för 200 kr, men är det bra om man tänker på priset?

Ett av dem bästa som finns på marknaden.

Köpte mina för 500 dock. :rolleyes:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Helt klart bäst, sköna som satan.

4 Nov 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #11

Jo, jag fick dem idag. De var riktigt bra, ångrar mig definitivt inte!

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Bra köp!

Jag har också ett Siberia Black (:

Nivå 16 · Legendfuskare

Det är underbart, haft det i kanske 2 år och brorsan köpte ett för ett halvår sen, tror vi betalade 500kr båda gångerna. 218kr är extremt prisvärt :) eller 308kr med frakt på elgiganten dessutom, säkert e-köp då.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Oh, någon som har lust att köpa ett sånt till mig? Har slut på pengar den här månaden =/ Skulle vilja ha ett par till DH.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Tjena!

Definitivt värt ett köp. Micen är inte av bästa kvalité men den duger.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in