På G. :P
Är Du Ihop Me Någon?
Är alla på fuska.se datornördar utan fritid och kärleksliv? :'< Många har inget förhållande D:
Men jag införskaffade mig en flicka i somras, trots att jag sagt motsatsen till vissa här.
dator är ju fritid ;) jag råder till att inte bli tsm med någon om man verkligen inte älskar personen för att det blir bara ett pain in the ass tillslut -_-
↗ till inläggetJapp.Är alla på fuska.se datornördar utan fritid och kärleksliv? :'< Många har inget förhållande D:
Men jag införskaffade mig en flicka i somras, trots att jag sagt motsatsen till vissa här.
↗ till inläggetWoho, häftigt. Är det charm eller pengar du har gott om?Jag har ingen flickvän för tillfället.
Kan endå skaffa när jag vill.
↗ till inläggetSeriously, är inte 11-åringar för unga för att ha flickvänner?Jag har ingen flickvän för tillfället.
↗ till inläggetFör unga för ett seriöst förhållande.↗ till inläggetSeriously, är inte 11-åringar för unga för att ha flickvänner?Jag har ingen flickvän för tillfället.
Japp :D har en ass snygg söt och vackr tjej :D :cool: ;:
↗ till inläggetLåter ju.. Seriöst..:D :D :cool: ;:
Nej, de är ja inte. Eftersom jag inte är intresserad av något förhållande. Jag ser alla som e snälla som, vänner eller en person som man har respekt för och den personen respekterar mig
↗ till inläggetJapp, undrar om dom redan funderar på att gifta sig?....eller inte↗ till inläggetLåter ju.. Seriöst..:D :D :cool: ;:
nej.
Njopp, tyvär.
alla tjejer i min klass, är så jävla omogna
↗ till inläggetnee, ja va tillsammans med en ett bra tag men nu efteråt är det bara skönt att vara singel :)
HAHAHA JÄVLA P.11 SLUTA LJUG DIN TÖNT DU KAN INTE FÅ EN TJEJ! HAHAHAHAHAHAHAHHA Du kan inte ens stava XD
↗ till inläggetHAHAHAHA SLUTA LJUG DIN P.11 HAHAHAHA DU KAN INTE ENS STAVA DIN TÖNT! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA XDXDXDXDJag har ingen flickvän för tillfället.
Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag till jag e lite större.
Tror inte jag klarar av det ._.
↗ till inlägget90 year old virgin.↗ till inläggetNej, de är ja inte. Eftersom jag inte är intresserad av något förhållande. Jag ser alla som e snälla som, vänner eller en person som man har respekt för och den personen respekterar mig
↗ till inläggetDu är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag ill jag e lite större.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.Alla i min klass är skitomogna, och så väntar jag ill jag e lite större.
Många 11 åringar spelar pokemon... Skit jobbigt, önskar att jag var 13-14
↗ till inlägget↗ till inläggetAlla i min klass är skitomogna, och så väntar jag ill jag e lite större.
Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.
Många 11 åringar spelar pokemon... Skit jobbigt, önskar att jag var 13-14
Jag önskar också att jag var 13-14, då slapp man betyg, skrik från diverse folk osv.
:)
↗ till inläggetMen du är väl helt enkelt lite omogen. :)Du är 11 år, när jag var 11 körde alla pokemon och ett förhållande var att kramas under en filt på rasten.