Arkiv > Öppna URL eller Ctrl+U, men jag har en gammal version.
Men om du har VLC kan du lika gärna använda det, prova Alternativ 1 annars.
Arkiv > Öppna URL eller Ctrl+U, men jag har en gammal version.
↗ till inläggetArkiv > Öppna URL eller Ctrl+U, men jag har en gammal version.
VLC Funkar inte :/
Lyssnar i vlc nu, funkar perfa för mig.
Ajuste ja, hade helt glömt bort denna, kommer in om max en timma :P
↗ till inläggetStartar nu :oAjuste ja, hade helt glömt bort denna, kommer in om max en timma :P
↗ till inlägget↗ till inläggetStartar nu :oAjuste ja, hade helt glömt bort denna, kommer in om max en timma :P
Jag ska ladda ner den nu :S
Alltså VLC.
Epic ju.
Ser ut som att jag inte kommer kunna lyssna. Fail!
Någon mer som har problem med hackig uppspelning? Btw det är jag som är "Emil" som önskade "Johnny, I Hardly Knew Ya". : P
Hur lyssnar man?
↗ till inläggetHade, tills jag stängde fönster jag inte använde längre.Någon mer som har problem med hackig uppspelning? Btw det är jag som är "Emil" som önskade "Johnny, I Hardly Knew Ya". : P
↗ till inläggetLäs första inlägget?Hur lyssnar man?
aa såg det nu, men ibland så upphör ljudet.
Lyssnar nu :P.
Hade lite problem med att få igång det.
Mitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er.
↗ till inläggetMitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er.
Jo det funkar för mig nu, men varför blir allt tyst :o?
↗ till inläggetDå får du starta om den↗ till inläggetMitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er.
↗ till inläggetAntagligen för att mitt internet inte klarar det så bra.↗ till inläggetMitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er.
Jag måste starta om varje min.
↗ till inläggetInget jag kan hjälpa som sagt, men jag spelar in sändningen och kommer lägga upp den sen.Jag måste starta om varje min.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in