Shue. Nu har jag så jävla tråkigt, och kommer inte på något att göra. De e bara att rada upp saker ni kommer på.
^^
Shue. Nu har jag så jävla tråkigt, och kommer inte på något att göra. De e bara att rada upp saker ni kommer på.
^^
Runka, spela, tv, musik... Det finns massor med saker att göra.
Sova är väldigt kul faktiskt. Om du tänker efter finns det ingen anledning att stanna uppe till 4, men jag gör det ibland ändå :/
Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :)
Har också dötrist. Blir nog tv.
Om du inte har nånting att göra så kan du väl sova.
Men du kan spela, se på tv osv. Det finns väldigt mkt att göra.
Jag ska iaf sova nu. Godnatt! :)
↗ till inläggetförrutom Silva och Evans är det ju skit beiga fighters med :/ orkar inte sitta uppe till 6 för att se huvudmatchen ^^Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :)
Rooonkaaaah.
Nati nati, ska sova :*
↗ till inläggetHar du änns kollat upp fight cardet?↗ till inläggetförrutom Silva och Evans är det ju skit beiga fighters med :/ orkar inte sitta uppe till 6 för att se huvudmatchen ^^Jo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :)
Junior Dos Santos vs Gilbert Yvel och Dustin Hazelett vs Paul Daley är bra matcher, och det finns fler bra på cardet.
btw, det är imorgon kväll inte ikväll.
↗ till inläggetHar du änns kollat upp fight cardet?↗ till inläggetJo för klockan 4 så börjar UFC 108 på TV4sport. Som jag tänker se på :)
förrutom Silva och Evans är det ju skit beiga fighters med :/ orkar inte sitta uppe till 6 för att se huvudmatchen ^^
Junior Dos Santos vs Gilbert Yvel och Dustin Hazelett vs Paul Daley är bra matcher, och det finns fler bra på cardet.
btw, det är imorgon kväll inte ikväll.
Klart , sitter ju inte här och mytar. För att vara UFC istället för UFN så är det inga höjdare.
Du kan prata med mig via MSN eller något. Kolla på film, runka, bajsa. Det finns sjukt många saker att göra.
Mmm, såg ju 2012 då men nu har jag tråkigt igen. :o Måste dygna för att vända på dygnet. Kommer ju va dötråkigt om ett tag igen.. :/ Börjar dock bli lite trött nu. FÅR INTE SOVA!
Skönt att jag inte är den enda som kämpar med sov tider problem :P
Hehe. ^^
Sova är såååå överskattat ändå så :bah:
Åh fyfan har varit uppe hela natten, tror jag ska slagga nu, JAG har haft tråkigt ska jag säga :(
Somnar jag nu kommer jag sova till 20.00.. Så jag borde stanna uppe så långt jag pallar :D
Enda jag gjort inatt är surfat på t.ex. jesper o skit som de, sett en film o nu ska man ha ännu mer tråkigt. Får inte sova för då pajjar jag hela min dagsrutin. ^^
Gaawd vad jag längtar efter att få lägga mig i sängen. :P Såå skönt de ska bli, bara en halv dag till så!
↗ till inläggetSjunk aldrig så lågt att du på egen vilja vill besöka hemska hemska Jesper.Enda jag gjort inatt är surfat på t.ex. jesper o skit som de, sett en film o nu ska man ha ännu mer tråkigt. Får inte sova för då pajjar jag hela min dagsrutin. ^^
Gaawd vad jag längtar efter att få lägga mig i sängen. :P Såå skönt de ska bli, bara en halv dag till så!
Ta en sväng till affären då, öppnar typ nu, och köp 10st Energy Drinks.
↗ till inlägget↗ till inläggetSjunk aldrig så lågt att du på egen vilja vill besöka hemska hemska Jesper.Enda jag gjort inatt är surfat på t.ex. jesper o skit som de, sett en film o nu ska man ha ännu mer tråkigt. Får inte sova för då pajjar jag hela min dagsrutin. ^^
Ta en sväng till affären då, öppnar typ nu, och köp 10st Energy Drinks.
Skojjar du, här är det 18, 18 och 15. Jag är ju visserligen långt över 15 fyllda år men jag har fan inget leg än. *gråta*
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in