Som topic säger!
Berätta eller visa med tidslinje vad ni hade för er på nyår, detta får ni dock skriva dagen efter så jag är väl kanske lite tidigt ute =D
Som topic säger!
Berätta eller visa med tidslinje vad ni hade för er på nyår, detta får ni dock skriva dagen efter så jag är väl kanske lite tidigt ute =D
Ja ska till landet o köra moppe, om ja inte dör pga blixthalkan.
Det blir spel hela natten, som varje natt. :]
Orka fira nyår.
OBS att han sa efter nyår ;D
↗ till inläggetDet blir spel hela natten, som varje natt. :]
Orka fira nyår.
Ja! Det är ju kul ju =D
Men jag har också spelat hela natten på nyår, nåja.
↗ till inläggetHar man planer inför nyår kan man säga dem också, men så länge ni berättar efter också =DOBS att han sa efter nyår ;D
Festa och smälla raketer!
har varit bakis hela dagen typ ;p
↗ till inläggetSux :(har varit bakis hela dagen typ ;p
Käka gott hemma, drog ut till polare, var med en tjej, vi somna 9, vakna 19.
And that's all.
↗ till inläggetSååå... ni sov i 23h ?Käka gott hemma, drog ut till polare, var med en tjej, vi somna 9, vakna 19.
And that's all.
↗ till inlägget09.00-19.00 = 10?↗ till inläggetSååå... ni sov i 23h ?Käka gott hemma, drog ut till polare, var med en tjej, vi somna 9, vakna 19.
And that's all.
↗ till inlägget09.00-19.00 = 10?↗ till inläggetKäka gott hemma, drog ut till polare, var med en tjej, vi somna 9, vakna 19.
And that's all.
Sååå... ni sov i 23h ?
We have a winner!
1# Hivee
↗ till inlägget↗ till inläggetKäka gott hemma, drog ut till polare, var med en tjej, vi somna 9, vakna 19.
And that's all.
Sååå... ni sov i 23h ?
09.00-19.00 = 10?
We have a winner!
1# Hivee
Trodde det var 21 -> 19 :P
↗ till inlägget↗ till inläggetKäka gott hemma, drog ut till polare, var med en tjej, vi somna 9, vakna 19.
And that's all.
Sååå... ni sov i 23h ?
09.00-19.00 = 10?
We have a winner!
1# Hivee
hehe, men 21-> 19 är inte 23h heller:D Utan 22.
Själv vare fest och sen var man tvungen att jaga bort massa jävlar ungar med smällare som störde hela tiden, och igår var man bakful hela jävla dagen, tur man hade sitt lilla special paket då:P
And that's all.
Sååå... ni sov i 23h ?
09.00-19.00 = 10?
We have a winner!
1# Hivee
hehe, men 21-> 19 är inte 23h heller:D Utan 22.
Själv vare fest och sen var man tvungen att jaga bort massa jävlar ungar med smällare som störde hela tiden, och igår var man bakful hela jävla dagen, tur man hade sitt lilla special paket då:P
Fan va bra! Skulle behöva ett tusental såna där. :)
Firade Födelsedag. :)
Herregud, hållde fan på dö, åkte i 20 hela tiden, sen när jag väl gasade så hållde ja på ramla..
Aja fick ställa in den ;(
Smällde en smällare som åkte 20cm från mitt öra, nån sån här jävla liten skit.. typ en fluga..
LAN :PpPpP
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in