Ang. Hacka Msn-kontakts Webcam
Hur menar du?
↗ till inläggetHur menar du?
Han menar att han vill ha ett programm som kan hacka folks webcams. kolla http://messblack.com där finns en länk för att köpa hax men funkar dock bara typ i spanien
↗ till inläggetGår inte, finns inte. Gå tillbaka till sandlådan nu plzSom rubriken lyder, har hört att det finns ett program som gör att man kan se en msn-kontakts webcam? vore tacksam för svar för detta lät ganska tufft , MVH jackiichun
Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".
Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.
↗ till inläggetTror jag läste någon gång att det var en bug i msn lr något såntVar en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".
Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.
↗ till inläggetYEah biaTCH↗ till inläggetSom rubriken lyder, har hört att det finns ett program som gör att man kan se en msn-kontakts webcam? vore tacksam för svar för detta lät ganska tufft , MVH jackiichun
Går inte, finns inte. Gå tillbaka till sandlådan nu plz
↗ till inläggetklart , men va ba intresserad av va andra trodde eftersom jag själv va högst kritiskt mot detVar en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".Så det har gått i vilket fall. Men jag tror du kan hitta på bättre saker än att spionera på folks webcam.
↗ till inläggetVar en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".
Troligtvis en RAT som han skickat till dig, då är det fullt möjligt att han kan se din kamera och allt du har på datorn.
Och minsta lilla knapptryckning osv.
↗ till inläggetTror inte det, hade aldrig något problem med keylogger eller liknande när det hände för 5 år sen. Bara nån som kunde se min kamera.Troligtvis en RAT som han skickat till dig, då är det fullt möjligt att han kan se din kamera och allt du har på datorn.
Och minsta lilla knapptryckning osv.
googla
↗ till inläggethttp://i49.tinypic.com/2u89hch.jpggoogla
Det finns inget sådant program, endast keylogger som funkar för sådant. Det enda som finns är virus och funkar inte. Kan vara nånting att det funnits en bug nån gång i msn men det är inte så troligt.
Men som sagt så går det inte, tror du mig inte får du googla i åratal och få massa virus men så är det iaf. ;)
↗ till inläggetSom rubriken lyder, har hört att det finns ett program som gör att man kan se en msn-kontakts webcam? vore tacksam för svar för detta lät ganska tufft , MVH jackiichun
Antingen får du sätta in en bakdörr/trojan/bot eller så får du använda dig av en exploit.
Vilketsom måste ändå personen du villl se klicka på någonting (program, activeX, etc..)
~phuck
Du skulle kunna ta över datorn med hjälp av en trojan, och sen öppna hans/hennes msn och koppla upp datorn via remote control så att du får live-feed från offrets datorskärm.. Och därefter starta hans webcam.
↗ till inläggetDu skulle kunna ta över datorn med hjälp av en trojan, och sen öppna hans/hennes msn och koppla upp datorn via remote control så att du får live-feed från offrets datorskärm.. Och därefter starta hans webcam.
Personen som tar emot trojanen måste ändå klicka för att bli smittad.
Om man nu inte är smart och drar en filejoiner i något program som personen hade gillat med 100%.
Jag tror inte att det går.
//ZeRoZ
↗ till inläggetJag tror att det går (jag vet faktiskt).Jag tror inte att det går.
//ZeRoZ
Det som behövs är en enkel trojan som inte innehåller så mycket utom webcam streamning.
Det finns nágra webcams som streamar det pá internet som man kan gá in genom ip address
↗ till inläggetOm man stänger msn rutan så borde det väl försvinna också =D ?Var en som gjorde detta på mig för några år sen. När jag kom på det riktade jag kameran mot en vägg så sa han typ "naww det var kul så länge det varade".
Man hackar inte webkameror via software (mjukvaro) program. Man gör det manuellt via Datorns Databas. Mer detaljerat får man inte skriva upp på offentliga forum. Tyvärr boyz! ;(
↗ till inläggetBoy* bara en grabb som undrar.Man hackar inte webkameror via software (mjukvaro) program. Man gör det manuellt via Datorns Databas. Mer detaljerat får man inte skriva upp på offentliga forum. Tyvärr boyz! ;(
Du har skrivit tillräckligt mycket för att bryta mot lagen.