Hej jag undrar hur jag blir en Riktigt bra pojkvän jag skulle behöva massor av tips från er för min flickvän tycker jag är en bra pojkvän men jag vet att hon vill jag ska bli en bättre pojkvän så hur blir jag en riktigt bra pojkvän? Behöver Massa Tips skulle bli väldigt Uppskattat Mvh SaintsRow2
Hur Blir Jag En Bra Pojkvän?
Size matters..
↗ till inläggetMen Ge mig tips snälla :(Size matters..
Eminem4life, blev inte du bannad?
Som sagt, size matters, bete dig slampigt mot henne och knulla henne hårt...
Var dig själv?
go down on her
Du måste vara snäll, man får inte slå tjejer tydligen.
Försök att inte tafsa på henne när hon gråter av olycka.
Och kolla enbart på hennes bröst när hon pratar med dig.
Det får henne att känna sig speciell och unik då.
Om hon säger att hon har mens säger du IEEU äckligt.
Ni vill ju inte ljuga för varandra, därför du säger så.
Detta brukar funka för mig.
Saintsrow2, vi har ingen aning om vilket tips du letar efter. Var lite mer specifik.
Älska henne och visa att du gör det. Allt som behövs. Bara slappna av och var inte rädd för att överdriva eller verka desperat. Om du tycker om henne kommer du att behandla henne bra automatiskt. Sen kan det ju vara något specifikt hon stör sig på, och då kan du inte göra något annat än att prata med henne om det.
Om du inte älskar henne- gör slut. Enkelt. :)
Gör som i en anime. Funkar alltid.
School days är ett bra exempel.
Hur jävla gammal är trådskaparen? Bjud slynan på ett pokemon kort och säg att du gillar henne så ska du se att du får knull.
↗ till inläggetTydligen är han typ 11Hur jävla gammal är trådskaparen? Bjud slynan på ett pokemon kort och säg att du gillar henne så ska du se att du får knull.
Var dig själv och gud nåde dig om du skulle flörta med någon annan än din tjej!
Jag förstår inte :/ jag förstår verkligen inte... frågar man hjälp om det här...
omg...
↗ till inläggetHan har gjort fler idiotiska trådar än den här, en av dem handlar om typ "min flickvän tycker att jag bestämmer för mycket över henne, ska jag verkligen låta henne bestämma saker själv?"Jag förstår inte :/ jag förstår verkligen inte... frågar man hjälp om det här...
omg...
Först och främst så ska du kräva att hon gör en macka åt dig minst en gång i timmen (BITCH MAKE ME A SANDWICH! är en bra fras och för mer effekt så bör du höja handen för en pimpslap). Vill hon vara med och bestämma över något så ska du genast höja handen för en pimpslap och säga "BITCH MAKE ME A SANDWICH!" Börjar hon gråta så ska du ignorera henne, tjejer gillar att bli ignorerade och nekade att tala om hur de kännner, när hon gråtit färdigt bör du genast kräva en macka av henne. Är du ute med henne på stan eller något i den stilen bör du flörta vilt med allt som kan kallas tjej/kvinna/hona (Till och med om det är en hund) och ignorera henne totalt, för tjejer älskar när man ignorerar dem och springer efter andra tjejer. Istället för att spendera tid med henne bör du kolla på animeserier, och bestämma dig för din alldeles egna anime waifu. När du väl bestämt dig för en waifu ska skriva ut bilder på den och sätta upp dom överallt där du bor, och har du några bilder på din flickvän så ska de genast ersättas med waifubilder. Du bör alltid påpeka för flickvän om hur bra din waifu är och att hon absolut borde bli som hon. Vill din flickvän umgås med dig så ska du låsa dörren, ringer hon dig ska du byta telefonnummer, ringer hon ändå bör du genast säga upp telefonabonemanget och skaffa dig en kortvågsradio. Om hon lyckas ta sig förbi din låsta dörr bör du ha djävulska fällor redo såsom falluckor, ormgropar, rävsaxar och Björn Skiffs redo. Om nu inte fällorna fungerar så bör du ha en flykttunnel till Östtyskland (Alla vet att Östtyskland finns i smyg) redo. Om nu allt har gått åt helvette efter att din flickvän velat umgås med dig och du har tvingats fly till Östtyskland så är det bara att gifta dig med din waifu och ha ett ryskt bröllop med överflöd av vodka och kossackdanser.
Detta tips är baserat av egna erfarenheter (Någon annans erfarenheter) kryddat med en fet näve 4chan (Vafan kan gå fel när fyrklövern är inblandad?) Och nej jag har ingen flickvän själv (Undrar varför? ;O )
↗ till inläggetWise words.Först och främst så ska du kräva att hon gör en macka åt dig minst en gång i timmen (BITCH MAKE ME A SANDWICH! är en bra fras och för mer effekt så bör du höja handen för en pimpslap). Vill hon vara med och bestämma över något så ska du genast höja handen för en pimpslap och säga "BITCH MAKE ME A SANDWICH!" Börjar hon gråta så ska du ignorera henne, tjejer gillar att bli ignorerade och nekade att tala om hur de kännner, när hon gråtit färdigt bör du genast kräva en macka av henne. Är du ute med henne på stan eller något i den stilen bör du flörta vilt med allt som kan kallas tjej/kvinna/hona (Till och med om det är en hund) och ignorera henne totalt, för tjejer älskar när man ignorerar dem och springer efter andra tjejer. Istället för att spendera tid med henne bör du kolla på animeserier, och bestämma dig för din alldeles egna anime waifu. När du väl bestämt dig för en waifu ska skriva ut bilder på den och sätta upp dom överallt där du bor, och har du några bilder på din flickvän så ska de genast ersättas med waifubilder. Du bör alltid påpeka för flickvän om hur bra din waifu är och att hon absolut borde bli som hon. Vill din flickvän umgås med dig så ska du låsa dörren, ringer hon dig ska du byta telefonnummer, ringer hon ändå bör du genast säga upp telefonabonemanget och skaffa dig en kortvågsradio. Om hon lyckas ta sig förbi din låsta dörr bör du ha djävulska fällor redo såsom falluckor, ormgropar, rävsaxar och Björn Skiffs redo. Om nu inte fällorna fungerar så bör du ha en flykttunnel till Östtyskland (Alla vet att Östtyskland finns i smyg) redo. Om nu allt har gått åt helvette efter att din flickvän velat umgås med dig och du har tvingats fly till Östtyskland så är det bara att gifta dig med din waifu och ha ett ryskt bröllop med överflöd av vodka och kossackdanser.
Detta tips är baserat av egna erfarenheter (Någon annans erfarenheter) kryddat med en fet näve 4chan (Vafan kan gå fel när fyrklövern är inblandad?) Och nej jag har ingen flickvän själv (Undrar varför? ;O )
Säger som de flesta här. Var dig själv och försök inte vara för tjatig, för då kommer hon dumpa dig.
Kan bara ge ett bra tips, leverera allt i lagom mängder.
Var snäll och känslosam.
↗ till inläggetFråga henne själv.Hej jag undrar hur jag blir en Riktigt bra pojkvän jag skulle behöva massor av tips från er för min flickvän tycker jag är en bra pojkvän men jag vet att hon vill jag ska bli en bättre pojkvän så hur blir jag en riktigt bra pojkvän? Behöver Massa Tips skulle bli väldigt Uppskattat Mvh SaintsRow2
↗ till inläggetJag tycker Eminem4life borde hålla käften och fortsätta vara den bra pojkvän han är.↗ till inläggetFråga henne själv.Hej jag undrar hur jag blir en Riktigt bra pojkvän jag skulle behöva massor av tips från er för min flickvän tycker jag är en bra pojkvän men jag vet att hon vill jag ska bli en bättre pojkvän så hur blir jag en riktigt bra pojkvän? Behöver Massa Tips skulle bli väldigt Uppskattat Mvh SaintsRow2
Finns inget som bra, bara sämst och mindre sämst.
Fråga din mamma. "jk"