↗ till inläggetvem har scambler på en sån klassFick nyss Akimbo revolver, helt sjuk den var på Estate. Hade Marathon, Lightweight och Scrambler. Fick 31 - 2.
man ska ju ha Command PRO
↗ till inläggetvem har scambler på en sån klassFick nyss Akimbo revolver, helt sjuk den var på Estate. Hade Marathon, Lightweight och Scrambler. Fick 31 - 2.
↗ till inlägget↗ till inläggetvem har scambler på en sån klassFick nyss Akimbo revolver, helt sjuk den var på Estate. Hade Marathon, Lightweight och Scrambler. Fick 31 - 2.
Han har det. Sluta tänka med röven.
Scrambler kan vara bra med rushklasser, för man vet aldrig vilket håll de kan komma ifrån.
↗ till inlägget↗ till inläggetFick nyss Akimbo revolver, helt sjuk den var på Estate. Hade Marathon, Lightweight och Scrambler. Fick 31 - 2.
vem har scambler på en sån klass
Scrambler kan vara bra med rushklasser, för man vet aldrig vilket håll de kan komma ifrån.
men med scrambler vet man ju fienderna att man är där
man vet inte var, bara att man är där
det är så jag tänker, käns lite onördigt men han väljer
↗ till inlägget↗ till inläggetFick nyss Akimbo revolver, helt sjuk den var på Estate. Hade Marathon, Lightweight och Scrambler. Fick 31 - 2.
Jag använde inte kniv att köra med, utan jag använde mina revolvrar, annars skulle jag inte ha skrivit det.
Känns onödigt att använda Commando om man inte använder kniv.
Jag använde inte kniv att köra med, utan jag använde mina revolvrar, annars skulle jag inte ha skrivit det.
Känns onödigt att använda Commando om man inte använder kniv.
ok
jag trodde du hade kniv för du hade lightweight och marathon så
sorry
Förstavapen - ACR
Andravapen - Valfri akimbo
Smoke - claymore
Perks
Marathon PRO
Leightweight
Commando PRO
----
Gillar även riot shielden. Men fyfasen att få 40.000 skott på den.. VÄÄLDIGT långt kvar med den..
Då jag låst upp allt på maraton, lightweight å commando så byter jag ut dem. För att tjäna XP :]
↗ till inläggetFörstavapen - ACR
Andravapen - Valfri akimbo
Smoke - claymore
Perks
Marathon PRO
Leightweight
Commando PRO
----
Gillar även riot shielden. Men fyfasen att få 40.000 skott på den.. VÄÄLDIGT långt kvar med den..
Då jag låst upp allt på maraton, lightweight å commando så byter jag ut dem. För att tjäna XP :]
ACR verkar vara de flestas favorit. Ingen rekyl is the shit.
Mmm.. ACR är ju såinihelvetes bra :D
Måste ändra mitt favorit vapen igen. Jag har insett att sniper är verkligen ingenting för mig. Har fått ca. tio najsiga quickscopes med Intervention, men det var nog bara tur. Idag provade jag Tar-21 och jag älskar den. Iron Sightet på den är riktigt bra och jag upplever inte den dåliga Accuracy:n som det står att den har. Rekommenderar den till alla.
Mini UZI.
har ett nytt, desert eagle med tactical knife :D
deagle + tactical knife, ump45 är också bra.
ACR är mitt favorit vapen.
Intervention är grym, men försöker få Barrett mastery/prestige. Barrett är också grym om man klarar av den..
Intervention.
Har ett till favorit vapen: UMP45
Primary: AK-47 + Silencer
Secondary: RPG x2
Equipment: Semtex + 2x Flash
Perks: 1. Scavanger 2. Stopping power 3. Ninja (Pro på alla såklart :P)
Tar-21 är ju det bästa, tar mycket skada och når långt. och den är snabb!
M4A1 + Silencer är najs. Fick 25-4-4 med det förut.
Barrett .50cal = 38-3-5
Nu är jag i svacka igen.. går fan bara bort från Xboxen så jag slipper bli mer frustrerad.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in