💬
Logga in
Fuska.se

Gå Med I "vuxet Snack"

62 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare

4 § Den som har samlag med ett barn under femton år eller som med ett sådant barn genomför en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt mot barn till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som begår en gärning som avses i första stycket mot ett barn som fyllt femton men inte arton år och som är avkomling till gärningsmannen eller står under fostran av eller har ett liknande förhållande till gärningsmannen, eller för vars vård eller tillsyn gärningsmannen skall svara på grund av en myndighets beslut.

Är brott som avses i första eller andra stycket att anse som grovt, döms för grov våldtäkt mot barn till fängelse i lägst fyra och högst tio år. Vid bedömande av om brottet är grovt skall särskilt beaktas om gärningsmannen har använt våld eller hot om brottslig gärning eller om fler än en förgripit sig på barnet eller på annat sätt deltagit i övergreppet eller om gärningsmannen med hänsyn till tillvägagångssättet eller barnets låga ålder eller annars visat särskild hänsynslöshet eller råhet. Lag (2005:90).

Sveriges lag -> bloggkärring

Nu nog med off topic

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

4 § Den som har samlag med ett barn under femton år eller som med ett sådant barn genomför en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens art och omständigheterna i övrigt är jämförlig med samlag, döms för våldtäkt mot barn till fängelse i lägst två och högst sex år.

Detsamma gäller den som begår en gärning som avses i första stycket mot ett barn som fyllt femton men inte arton år och som är avkomling till gärningsmannen eller står under fostran av eller har ett liknande förhållande till gärningsmannen, eller för vars vård eller tillsyn gärningsmannen skall svara på grund av en myndighets beslut.

Är brott som avses i första eller andra stycket att anse som grovt, döms för grov våldtäkt mot barn till fängelse i lägst fyra och högst tio år. Vid bedömande av om brottet är grovt skall särskilt beaktas om gärningsmannen har använt våld eller hot om brottslig gärning eller om fler än en förgripit sig på barnet eller på annat sätt deltagit i övergreppet eller om gärningsmannen med hänsyn till tillvägagångssättet eller barnets låga ålder eller annars visat särskild hänsynslöshet eller råhet. Lag (2005:90).

Nu nog med off topic

Det står väl inte att det är förbjudet att ha sex om man är under 15 i den texten?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nu nog med off topic

Det står väl inte att det är förbjudet att ha sex om man är under 15 i den texten?

Nej, men jag antog att det är underförstått
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag går gärna med.

13 Jan 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

Gruppen är nu öppnad under namnet "Vuxet Snack". Ansök :).

Tanken är förresten inte att det ska vara fyllt av p12:or som sitter och snackar kukstorlekar... Har hört att det är mest sånt i Vuxensnack.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gruppen är nu öppnad under namnet "Vuxet Snack". Ansök :).

Tanken är förresten inte att det ska vara fyllt av p12:or som sitter och snackar kukstorlekar... Har hört att det är mest sånt i Vuxensnack.

Det hör ju till uppväxten. :D
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har varit medlem i vuxensnack och går gärna med i denna också.

Hitta inte på en massa nu, snälla

Och jag går gärna också med

Det har ja fan visst varit.

Ansöker! :D

Ansökt.

14 Jan 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Är det någon åldersgräns på gruppen?

Jag menar, ingen nytta för de yngre att joina då de antingen kommer skriva "jag har fått hår på min kuk (H) när får jag knulla?" eller inte skriva något alls och bara tar upp medlemsplats...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #31
↗ till inlägget

Jag menar, ingen nytta för de yngre att joina då de antingen kommer skriva "jag har fått hår på min kuk (H) när får jag knulla?" eller inte skriva något alls och bara tar upp medlemsplats...

Jag släpper helt inte in någon under 14 år, vissa (t ex Quatix) får komma in på test i 1-2 veckor.

Men som du säger, om någon börjar ställa sånna frågar så blir de kickade.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag släpper helt inte in någon under 14 år, vissa (t ex Quatix) får komma in på test i 1-2 veckor.

Men som du säger, om någon börjar ställa sånna frågar så blir de kickade.

Onödigt då du inte vet hur alla andra som är P12 är, sätt in oss på test då...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tycker att alla ska få testas att vara med. Det finns många personer som är 14- och är mognare än vissa som är 14+.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tycker att alla ska få testas att vara med. Det finns många personer som är 14- och är mognare än vissa som är 14+.

Det finns. Men allmänt är det inte så.

Ansökt, men inte blivit accepterad.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Cyberraped*
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #37
↗ till inlägget

Nej, vi har inte bestämt oss om du ska få gå med eller inte.

Till er andra, har ni inte blivit accepterade eller nekade innan en vecka så kan ni skicka pm till mig.

Nivå 3 · Lärling

Skulle gärna gå med då vuxensnack ingen ens är aktiv i och är rätt omoget... PMa mig svar.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #39

Skulle bara säga att vi har många medlemmar inne på test just nu.

Fimpen: Jag har pm:at dig, det är bara att ansöka!

Skulle vara najs med fler trådar i forumet, annars okej grupp.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.