Nej, tror ej på spöken.
Spöken
Nej, det gör jag ej.
Spöken? Måste ju bara vara folk som är störda som tror på något som är så löjligt.
↗ till inlägget"Säger hon och gömmer sin snuttefilt"Spöken? Måste ju bara vara folk som är störda som tror på något som är så löjligt.
Jag tror på Gud men inte på spöken.
Nej, det gör jag inte.
Neap :)
Klart, Bor ju ett monster under min säng :(
↗ till inläggetDu borde kanske köpa ett baseball trä :oKlart, Bor ju ett monster under min säng :(
Offtopic: Varför det när det finns motorsågar?
Ontopic: Jag tror mer på det befintliga väsenet andar, än "spöken" som rasslar i kjedjor.
Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar.
↗ till inläggetÄr inte det typ samma sak?Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar.
Det beror på hur man själv menar, en del kan ju tycka att spöken bara svävar omkring och skrämmer folk eller att dom bara finns ibland oss men inte kan uttrycka sig själva men istället kommunicerar med att "skrämmas" o.s.v...
Andar kan folk tänka som typ, demoner i folksagor eller som ovanstående spöken...
Undrar om du förstår som jag, men själv tycker jag att det var en bra förklaring ifrån en P12:a som alla kallar mig...
↗ till inläggetNja, syftade på döda människor.↗ till inläggetÄr inte det typ samma sak?Nej, jag tror ej på spöken, men dock på andar.
↗ till inläggetNja, syftade på döda människor.
Det är definitionen på spöke
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, jag tror ej på spöken, men dock på andar.
Är inte det typ samma sak?
Nja, syftade på döda människor.
Andar och spöken är inte samma sak. :P
Det sa jag aldrig? Jag sa bara att spöke = död varelse vi kan se
Det sa jag aldrig? Jag sa bara att spöke = död varelse vi kan se
My bad!
Men skillnaden på spöken och andar är jag inte riktigt med på, spöken skräms men andar gör det inte?
Andar behöver inte nödvändigtvis vara en död varelse, det kan vara något typ av väsen eller essens, så tolkar jag det