Klarade nyss cod4 singleplayer, enligt mg var den för kort.
Senast Avklarade Spel?
Lirade precis ut Mass Effect, fyyyyfaaaan vad bra spel måste jag säga. Bioware vet verkligen hur man gör bra spel
Mass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/.
↗ till inläggetMass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/.
U r a pirate omg wtf
Förhandsbokade mitt ex idag, tillsammans med Bioshock 2 .
(helvete, trodde det här var "Vad gör du i spelens värld"-tråden -_-')
Lirade precis ut Mass Effect 2, Bioware levererar som vanligt kvalitetsspel. Jävligt kul spel och jag njöt av varenda sekund av det, till de som har lirat ettan och funderar på tvåan säger jag bara: KÖP!
Är dock lite besviken över att inte få se Talis ansikte -.-
Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...
Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG...
↗ till inläggetVarvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...
Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG...
Ja, det var väl Mass Effect 2 här med, i går kväll.
Och alla överlevde :D
↗ till inläggetWoot!? Fan vad tur att jag uppgraderade då. O.oVarvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...
Fable: The Lost Chapters
Colin McRae DiRT. Har klarat Carrer 100%.
MW2.Grymt kul men kort.
James Cameron's Avatar.
New super mario bros wii!
8/10
mer om detta spel kommer snart.
Super Metroid. ♥
Det var väl ME2.
Mass Effect 2! :kung:
10/10
Var rätt lång tid sen, men tror att det var GTA: SA, helt ärligt. Har aldrig klarat ut HELA spelet förut, så ja.
Guitar Hero: Aerosmith
Far cry 2, för typ en månad sedan.
Klara ut mw2 för några dagar sen.