💬
Logga in
Fuska.se

Senast Avklarade Spel?

808 svar · startad

Klarade nyss cod4 singleplayer, enligt mg var den för kort.

25 Jan 2010

Lirade precis ut Mass Effect, fyyyyfaaaan vad bra spel måste jag säga. Bioware vet verkligen hur man gör bra spel

Mass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/.

↗ till inlägget

Mass Effect 2. Lika bra som första på många sätt men lite jobbigt om man inte har en gammal save(jag fick ändrat på allt -.-), jag hatade att scanna planeterna efter resurser och saknar endless ammo :/.

U r a pirate omg wtf

Förhandsbokade mitt ex idag, tillsammans med Bioshock 2 .

(helvete, trodde det här var "Vad gör du i spelens värld"-tråden -_-')

Senast ändrad:

2 Feb 2010

Lirade precis ut Mass Effect 2, Bioware levererar som vanligt kvalitetsspel. Jävligt kul spel och jag njöt av varenda sekund av det, till de som har lirat ettan och funderar på tvåan säger jag bara: KÖP!

Är dock lite besviken över att inte få se Talis ansikte -.-

Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...

Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG...

↗ till inlägget

Varvade nyss Mass Effect 2. Blev tvungen att starta om direkt efter då jag gjorde en del misstag...

Hade glömt att uppgradera skeppet så Subject Zero, Tali, Thane och Jacob dog... GG...

Ja, det var väl Mass Effect 2 här med, i går kväll.

Och alla överlevde :D

↗ till inlägget

Woot!? Fan vad tur att jag uppgraderade då. O.o
6 Feb 2010

Fable: The Lost Chapters

Senast ändrad:

Colin McRae DiRT. Har klarat Carrer 100%.

MW2.Grymt kul men kort.

7 Feb 2010

James Cameron's Avatar.

Trådstartare #433

New super mario bros wii!

8/10

mer om detta spel kommer snart.

Super Metroid. ♥

8 Feb 2010

Det var väl ME2.

Mass Effect 2! :kung:

10/10

Var rätt lång tid sen, men tror att det var GTA: SA, helt ärligt. Har aldrig klarat ut HELA spelet förut, så ja.

9 Feb 2010

Guitar Hero: Aerosmith

10 Feb 2010

Far cry 2, för typ en månad sedan.

14 Feb 2010

Klara ut mw2 för några dagar sen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in