Rätt okej. Fast biffen är inte någon höjdare.
Skolans Mat!
Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
↗ till inläggetTomacco? (:Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Vi har nya snubbar så vi får restaurang mat och tillgång att äta på stan en gång om året eller om vi är på stan med skolan. :D Pizza idag när de andra i sundsvall fick pyttipanna // fisk. :o I måndags fick vi chicken nuggets som inte var plastiga och smakade hur gott som helst. :D
Jo, den är helt okej. Dock lite mycket köp mat.
Idag så hällde jag faktiskt upp lite soppa* för att smaka och låtsas att jag nästan tyckte att det var god. Så jag tog en gaffel också och skulle plocka makaroner med så lite sås som möjligt, men de smakade mjöl så det var inte lönt. Åt ett knäckebröd.
Maten var bättre på mellanstadiet. :(
*röd sörja med mjöliga makaroner, majs och typ bönor
↗ till inläggetYeap, lol↗ till inläggetTomacco? (:Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Den är absolut inte god, men den är okej. =)
Sådär O:
Judarna i min skola får bättre mat! Men maten är god i min skola!
Det som jag mest tycker om i min skola är Fiskpanetter och kall sås...
Maten är inte så god i min skola ...
Och så ger dom maten jättekonstiga namn.. T.ex som Vegetarisk Pyttipanna <_< Det är ju bara potatis! ...
Och så var det Asiatisk Korv... Det var bara vanlig Falukorv xD <_<
↗ till inläggetVi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Lol, som om du vet hur tobak smakar.
↗ till inläggetOch varför det?Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!
Tycker den är 100% skit. äter aldrig i skolan..
↗ till inläggetJa, på ett ungefär, de flesta säger ju att det smakar dåligt och då har man ju fått en uppfattning om det.↗ till inläggetVi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Lol, som om du vet hur tobak smakar.
↗ till inläggetSodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s.Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/.
↗ till inlägget'TummenUpp'↗ till inläggetSodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s.Vi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Nu får vi i alla fall bättre mat än förut, men oftast blir det väl sallad, knäckebröd och ett glas mjölk =/.
De är det enda jag tar, sen sticker ja..
Men BTW ska vi få en egen kock 2012.
↗ till inlägget'TummenUpp'↗ till inläggetVi har Sodexo som vår ''matlagare''. De skriver till föräldrarna att de har en färsk grönsaksbuffé men te.x tomaterna smakar tobak!
Sodexo lagade våran mat för något år sedan. Det var som du sa, väldigt äckligt och samtidigt gick dom runt och sa att de hade typ bäst mat i Sverige :s.
De är det enda jag tar, sen sticker ja..
Men BTW ska vi få en egen kock 2012.
Gordon Ramsey? :P
↗ till inläggetVar glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!↗ till inläggetOch varför det?Judarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!
http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg
Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!
↗ till inläggetVar glad över att du får mat! Vill du hellre svälta? Det finns faktiskt barn i världen som inte får nån mat!↗ till inläggetJudarna i min skola får mycket bättre mat! Men maten är bra ibland i min skola!
Och varför det?
http://content.expressen.se/blog/39/77/93/karleksbloggen/images/was_halsa_nutrition_02.jpg
Ge din skolmat till honom om du nu tycker att den är så äcklig! Dem här barnen uppskattar mat väldigt mycket. Att få mat är en dröm för honom!
Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.
↗ till inläggetSeriously?Han svälter ju fan inte om han inte får mat i skolan, han har ju mat hemma.
Inte för att vara taskig, men det är rätt så sorgligt när du säger: "han har mat hemma".
Om du fortfarande inte förstår: Ghostbuster syftar på barn som inte får mat alls. Jag hoppas verkligen att du inte tror att alla får mat hemma.
:(