Återupptagit Battlefield 2 efter att ha hittat det igen under min säng. :P
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Spelar CS
↗ till inläggetSpelar CS
Lol, gjorde jag också för 5 min sen på Xbox. :P
Fable 2, det suger dock balle men ändå
Spelar titan quest
gick precis upp i lvl på mw2
Går upp i rank på Aliens vs Predator.
Spelar lite av Battlefield 2142 demot i väntan på spelen jag precis beställt. (BF1942+RTR, BFV, BF2142+NS)
Blev grymt sugen på att spela dom men hittade inte CD-nycklarna så beställer dom igen (förutom 2142 som jag aldrig haft förut).
Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).
↗ till inläggetPå tyska? :huh:Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).
Kör igenom CoD4 campaignen på hardned(stavning).
↗ till inläggeteng såklart?↗ till inläggetPå tyska? :huh:Lirat Venetica hela natten. Trodde det skulle vara rättså dåligt och hade tänkt att ta bort det innan jag ens hade testat det men det var faktiskt roligt :).
spränger saker i prototype
Levlar i MW2 Multiplayer
Börjat om på Pokemon Gul
Börjat om på Pokemon Sapphire
Börjat om på Crisis Core: Final Fantasy VII
Underdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara"
de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera,
varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende
på det till synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :(
↗ till inläggetHur fan orkar du? O.oUnderdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara"
de tre stora kvar. Det ska väl sägas att de stora är uppbyggda av 20 ronder vardera,
varav varje rond innehåller fem Waves. Varje wave kan ta allt ifrån en till tio minuter, beroende
på det til synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :(
Jag pallade med en rond sen ville jag bara skära mig.
↗ till inlägget↗ till inläggetHur fan orkar du? O.oUnderdome'ar i Borderlands. Klar med de tre Small Tournaments, nu är det "bara"
på det til synes slumpmässiga fiendeutbudet. Och man kan självfallet inte avbryta ett tournament och fortsätta där man var, senare. Nej, så funkar det inte. DO THE FUCKING MATH med tiderna och inse varför jag hatar den här skiten. :(
Jag pallade med en rond sen ville jag bara skära mig.
Det är inte som att jag kör själv. Med sällskap blir allt kul. Typ.
↗ till inläggetSka du skaffa Mew?Levlar i MW2 Multiplayer
Börjat om på Pokemon Gul
↗ till inläggetJag vet inte, måste man börja om då? :o↗ till inläggetSka du skaffa Mew?Levlar i MW2 Multiplayer
Börjat om på Pokemon Gul
Skär av huvudet på folk som alien i Aliens vs Predator.