💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Nukat Något Bana I Mw2?

232 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nukade Wasteland igår. Sedan matchen efter den var det en kill kvar på Highrise när jag var i min Chopper Gunner, men då fick mitt lag 200 poäng (Domination) och vi vann :'/

HAHAHA

vilken fail

Jag vet *snyft* :(

Blev förbannad när det hände >_>

Btw, ni över här som snackar om att man får mer kills.

Vem har sagt att man måste aktivera nuken direkt man får den? Man kan fortsätta på sin streak, dö. Bygga upp en streak till och få 15 kills med Chopper Gunner.

precis, så gjorde jag när jag fick en nuke på underpass, jag frågade laget, "ska jag kalla in den?" de sa nej låt oss spela klart, vi hade typ 100 poäng (domination) då så kallade jag in den när det stod 196 till oss. everybody was happy!
8 Mar 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nukade Wasteland igår. Sedan matchen efter den var det en kill kvar på Highrise när jag var i min Chopper Gunner, men då fick mitt lag 200 poäng (Domination) och vi vann :'/

HAHAHA

vilken fail

Jag vet *snyft* :(

Blev förbannad när det hände >_>

Btw, ni över här som snackar om att man får mer kills.

Vem har sagt att man måste aktivera nuken direkt man får den? Man kan fortsätta på sin streak, dö. Bygga upp en streak till och få 15 kills med Chopper Gunner.

precis, så gjorde jag när jag fick en nuke på underpass, jag frågade laget, "ska jag kalla in den?" de sa nej låt oss spela klart, vi hade typ 100 poäng (domination) då så kallade jag in den när det stod 196 till oss. everybody was happy!

Yep, yep. Det är en win, win situation.
10 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

Fick nyss min tredje nuke på skidrow! chopper gunnern stannade över deras spawn så jag spawnrapade de som en idiot :D fick typ 20 kills med chopper gunnern :D

13 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

6 kills ifrån Nuke idag. Hade 18-0 innan jag dog på ett drygt sätt. Nån som vill gissa?

Nivå 0 · Nykomling

Commando

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Commando

*ryser*
↗ till inlägget

6 kills ifrån Nuke idag. Hade 18-0 innan jag dog på ett drygt sätt. Nån som vill gissa?

Du sprang förbi ett hörn och helt plötsligt så sköt någon dig bakifrån. Han hade antagligen suttit där hela matchen.

Har jag rätt, eller? C:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Akimbo Rangers/1887
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Akimbo Rangers/1887

Stog på ett av taken i Favela.

En kille börjar sköt ett skott på mej, jag ramlar ner ifrån taken, så dör jag -.-

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Akimbo Rangers/1887

dom är inte ens bra nu :P
19 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

Nukade första gången idag med Intervention Thermalsight och G18 akimbo på Rundown.

Körde Harrier-Chopper-Nuke.

21 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Akimbo Rangers/1887

vad menar du? :huh:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Akimbo Rangers/1887

akimbo models har blivit nerfade som fan, de når inte alls lika långt längre, typ lika långt som en AA-12.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Akimbo Rangers/1887

akimbo models har blivit nerfade som fan, de når inte alls lika långt längre, typ lika långt som en AA-12.

Inte bara det, de verkar skada mindre också, får bara hitmarker :/

Nivå 0 · Nykomling

Tro det eller ej, men jag fick 2 st Nukes idag! Fyfan va skönt!

Grymt kul att få det!

En Nuke var på Estate och den andra var på Afghan.

27 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling

jag har aldrig nukat det högsta jag har kommit är 23 killstreak <_<

7 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Har fått min första nuke nu. :D

8 Apr 2010

Nukade Highrise, Ground War - Domination för 5min sen med M4A1.

Nuke är verkligen inget speciellt, 7-11-25 och du har en nuke efter 1min.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har fått min första nuke nu. :D

Grattis, Själv har man fått 14 nukes. =)
9 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

Nepp, har aldrig nukat :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in