💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Söker Skribenter

79 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Jag ansöker!

Positivt:

Bra grammatik. Vissa stavfel.

Aktiv.

Negativt:

Jag är 10 år

Kommer inte på så mycket annat

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag ansöker!

Positivt:

Aktiv.

Negativt:

Jag är 10 år

Om detta skulle vara din "application" så kan du väll använda punkt efter varje mening när du säger att du är bra på grammatik! ;)
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag ansöker!

Positivt:

Aktiv.

Negativt:

Jag är 10 år

Om detta skulle vara din "application" så kan du väll använda punkt efter varje mening när du säger att du är bra på grammatik! ;)

Inlägget var kopierat.

ja ansöker ja tyker att jag har bra kun skaper och hyffsad svenska jag hopas att jag blir det

föresten stavas det vel skriv bent o inte skrivbent? :o

21 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ja ansöker ja tyker att jag har bra kun skaper och hyffsad svenska jag hopas att jag blir det

föresten stavas det vel skriv bent o inte skrivbent? :o

Nej, det stavas inte så! Lol, kom på en sak som var rolig.
25 Mar 2010
Nivå 7 · Fuskare

Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka.

↗ till inlägget

Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter som redan skriver aktivt, istället för att fråga efter personer som förmodligen kommer att tröttna efter några veckor ur denna tråd? Det skulle nog blir bättre enligt mig. Mods väljs ju inte genom en tråd, bara för att de är först, de förtjänar det. Många som skrivit här förtjänar inte att få skribentbricka.

Vänta nu lite, förstår dig inte riktigt.

Det finns ju inga skribenter på sidan så jag förstår inte din mening:

"Blir det inte bättre om ni tar och frågar bra skribenter"?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alltså, personer som aktivt skickar in nyheter, fusk, tips osv.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alltså, personer som aktivt skickar in nyheter, fusk, tips osv.

Det betyder ju inte att de kommer bli skribenter?

Att vara skribent och nyhetsansvarig är två helt olika arbeten.

Nivå 3 · Lärling

Låter väldigt intressant, har inte bästa betyg i svenska men jag kan iaf stava

LITE OM MIG:

Allmänt: Heter Milliam, 13 år, är inte aktiv på något annat forum just nu, har inte varit inne på fuska på länge men tänkte börja igen. (varit medlem när jag var 11, mycket oseriösta/dåligt skrivna meddelanden)

tidigare erfarenheter: Har varit moderator på ett forum innan och har varit chef för nyhetsbrev på ett annat spel forum (under de senaste året)

Varför jag skulle passa som skribenter: Jag har inget annat för mig på fritiden utan att skate och skolan. Skönt att kunna skryta för vänner att man är skribent på ett stort forum ;) Som sagt har mycket tid kvar på min fritid och kan vara inne på forumet ofta.

Senast ändrad:

26 Mar 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är inte som att de 10 första som skriver kommer väljas direkt så jag förstår inte vad du menar med "bara för att de är först". Du kommer inte direkt ha mindre chans att väljas bara för att du skriver senare.

Sen kanske det också finns folk som inte skriver mycket nu men gärna skulle vilja bli skribent ändå. Jag tror själva syftet med skribent-idén är att öka intresset för att skriva, att bara välja folk som skriver mycket nu hjälper inte.

Förtjänar man inte att få en "skribentbricka" så får man det helt enkelt inte. Det är inte särskillt svårt?

Nivå 7 · Fuskare

Edit.

Senast ändrad:

8 Apr 2010
Nivå 2 · Novis

Hur kan jag bli det vill va de: glömde lösen på min andra så fick skapa en ny har varit medlem i 6 år.

↗ till inlägget

Hur kan jag bli det vill va de: glömde lösen på min andra så fick skapa en ny har varit medlem i 6 år.

Sure...

Vad hette "din andra användare" då?

2 May 2010
Nivå 5 · Fuskare

Är inte den rekommenderade åldern men jag kan väl ansöka ändå.

Jag heter Oliver, är 13 år och bor i Västerås. Jag har varit medlem här sedan 2007 och är minifuskare. Har MVG i både svenska och engelska och jag har väl inte enorma stavfel, men man kan ju hitta ett här och där. Har inte jätte mycket vänner så sitter mest vid datorn men brukar inte ha så mycket att göra, så halva tiden sitter jag inne på fuska.se. Har varit mod/skrivbent på några forum och gjorde mycket recensioner. Vi har nästan inga läxor på skolan så jag är oftast fri på fritiden xD. Mvh //Oliver

Senast ändrad:

21 Jul 2010
Nivå 1 · Novis

Hej!

Jag heter Rasmus men kallas Ralle.

Jag är oftast hemma och spelar counter strike 1.6 och sitter på fuska.se och chattar.

Jag är 13 år men har bara varit medlemm här på fuska ca 2 veckor...... :D

Jag har inte betyg i skolan men mina lärare säger att jag skulle ha haft VG-MVG i svenska-grammatik.

23 Jul 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej!

Jag heter Rasmus men kallas Ralle.

Jag är oftast hemma och spelar counter strike 1.6 och sitter på fuska.se och chattar.

Jag är 13 år men har bara varit medlemm här på fuska ca 2 veckor...... :D

Jag har inte betyg i skolan men mina lärare säger att jag skulle ha haft VG-MVG i svenska-grammatik.

Haha, okay!

Kanske ansöker, om ni inte har fullt redan.

24 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling

Hejsan

Jag heter Kim och är tio(Fyller elva den trettonde september) år och kan stava väldigt bra.

I ett Stanine test i skolan fick jag stanine 9/9 och 34 rätt av 36 möjliga.

Högst Stanine i klassen och högst rätt.

Jag är aktiv när jag kan Ca. Sex timmar om dagen.

Varför jag skulle bli en bra skribent?

Jag kan stava bra och är mycket aktiv vet mycket om spelkonsoller,spel os.v.

Jag gillar att skriva nyheter om spel os.v.

Jag kan mycket om fusk till spel Te.x i skolan då kommer dom som spelar

The Sims 3 och frågar mig om fusk och hur man ska göra.

om jag vill kan jag skriva mycket exakta texter om hur man ska göra.

Ses hoppas jag får jobbet

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Radbrytningar hela tiden brukar inte uppskattas, med det är bara ett litet tips.

Nivå 3 · Lärling

Styckeindelning och en tom rad mellan varje stycke är att föredra. Det kommer du att lära dig mycket om i gymnasiet, KeeperofMee.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in