↗ till inläggetHelt rätt, kan dock rekommendera att du laddar ner Pato Poohs album (Ja, det är lagligt, finns på hans sida.) så får du den bra versionen av låten.↗ till inläggetJag såg en musikvideo under helgen på ztv (tror jag) som jag gärna skulle vilja se igen, det enda jag kommer ihåg från låttexten var "stockholm city" och något tresiffrigt nummer som jag inte minns vad det var.
Själva videon innehöll flera delar av retrotevespel och namnet stockholm city dök upp flera gånger i olika textstil. Har försökt att söka på det men misslyckats. Vad heter låten?
Denna är det. Varsågod!
Den Stora Vad Heter Låten?-tråden
Vad heter låten i klippet?
↗ till inläggetOk, tack. Jävligt bra är den
Tjena!
Hörde en låt på radion som var ganska skön.
Texten gick typ "Youre my angel, save me from danger".
Har sökt på google, Men har inte hittat nåt.
Funkar oftast bättre att söka om du stavar rätt också.
↗ till inläggetAh, Såg felstavningen.Funkar oftast bättre att söka om du stavar rätt också.
Kanske?
Neh, Det var fel, Den spelades på rix morgon zoo idag, Tror det var den kanalen iallafall.
Måste säga att det var en riktigt fet video.
Kan du säga vilken stil det var på låten så blir det 100x enklare -.-
↗ till inläggetOkej, Gav för lite information.Kan du säga vilken stil det var på låten så blir det 100x enklare -.-
Vet inte vad man ska kalla det för stil, Rock typ.
En kille som sjunger i refrängen "You are my angel, Save me from danger".
Det var antagligen rix morgon zoo eller rix megapol.
Hejhej,
nu finns det ett par trådar igång i detta forum där man söker låtar från filmer, reklamer, radion osv. Detta blir en samlingstråd för alla sådana. Om det är någon låt ni letar efter, om ni kan en snutt text eller kanske bara har ett svagt minne så vill jag att ni i fortsättningen postar sådana förfrågningar här.
Kom ihåg att använda google och alla världens lyrics-sidor innan ni frågar, det är lättare att hitta låtar än många tror. Läs också den klistrade tråden i detta forum.
Tack
HITTADE DEN!
Broken door - Angel heter den!
Tjena mors.
Vet ni vad låten heter i Inter Sports reklam film för löparskor ? [:
Maria Akraka är med i den btw.
Videon finns här --> http://www.intersport.se/
Det är en jättebra The Killers låt som Idol-Tove sjöng i Idol nån gång tror jag. Den börjar typ "When there´s nowhere else to run, is there room for one more sun" typ och den går hela låten typ: "Ivé got soul but I´m not a soldier" men vad heter den egentligen för jag tror att den inte heter så. Nån som vet?
Okej tack :)
All the things that I´ve done :)
Söker en låt som jag hörde på Vinyl(?) förut. Musikstilen påminner lite om det sound som Village People har. I refrängen sjunger de ett tjejnamn tror jag, som börjar på bokstaven G. Någon som vet vilken låt jag söker? Tackar på förhand! :)
Vet inte så mycket om Village People men Mando Diao har en låt som heter "Gloria". Det kan inte vara den?
↗ till inläggetVillage People-Vet inte så mycket om Village People men Mando Diao har en låt som heter "Gloria". Det kan inte vara den?
Mando Diao-
Tror du på allvar att du är till någon nytta när du postar sådana idiotiska inlägg?
Ontopic har jag ingen aning om vad du menar, lägg ut lite av lyricsen så går det nog lättare
Vad heter låten här ^
[EDIT] Nvm, kanske borde ha använt google lite mer före jag frågade :)