50% Svensk
50% Finsk
50% Svensk
50% Finsk
Sverige
SWEDEN!
Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :)
↗ till inläggetVem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga.SWEDEN!
Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :)
Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung.
↗ till inläggetFan vad du ska gnälla över allt? Har du tvångstankar eller? Eftersom du alltid ska gnälla på andra.. Eller så kanske du bara är en besserwisser?↗ till inläggetVem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga.SWEDEN!
↗ till inläggetFan vad du ska gnälla över allt? Har du tvångstankar eller? Eftersom du alltid ska gnälla på andra.. Eller så kanske du bara är en besserwisser?↗ till inläggetSWEDEN!
Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga.
När du väl får reda på det så kan du slänga iväg ett PM till mig, för jag skulle fan vilja veta.
Hur ***** ****ing svårt ska det vara att för i h-e hålla sig till ämnet?
<_<
född i sverige, fast är 50% finsk och 50% same
↗ till inläggetSom moderator ska man föregå som gått exempel! Sluta svära, bums!Hur ***** ****ing svårt ska det vara att för i h-e hålla sig till ämnet?
<_<
↗ till inlägget
du sa att du hade piratblod i kroppen eller nåt sånt skit.
OnT: 30% Amerikan, 20% engelsman, 50% svensk.
Svensk :D
Jag kommer från Sverige, fast min granne som är 95 flydde från kroatien till jamaica sen tog en båt till finland, där bosatte han sig i 3 år innan han åkte till island och grönland bara för att, han flydde senare från grönland till sverige. Nu är han min granne.
Jag är född i sverige Men Min mamma är Ryss
så jag är halv svensk och Halv ryss B)
Jag är göteborgare.
Finland ofc :]
svärikke (sverige)
↗ till inläggetJag är göteborgare.
sorry, hade inget att skriva hr. blev bara fel qote, och nu vet jag inte hur man tar bort.
Sverige,morsan har rötter från Finland men jag är helsvensk!
50%$W3
50%P0L4K
Heöt svensk, så långt bak i släkten jag vet iaf.
Btw så är jag ungefär en åttondel Same också xD.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in