💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Vissa realms börjar komma till liv nu. :> Äntligen!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ingen ny patch dock :P
Nivå 0 · Nykomling Knark

Ska questa i Zangarmarsh! :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ingen ny patch dock :P

Falska rykten FTL.
Nivå 0 · Nykomling

lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?

10 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

Farmat [Deviate Fish] och rep med Bloodsail.

Nivå 0 · Nykomling Knark
↗ till inlägget

lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?

Du ser det på hans porträtt.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Esc Interface Combat Text (eller nått sånt) sen checka alla rutor, så WoW inbyggda dmg/healing/debuffs/buffs sak visas :)
Nivå 0 · Nykomling

Jippi, [Whispering Fanged Skull] B)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Esc Interface Combat Text (eller nått sånt) sen checka alla rutor, så WoW inbyggda dmg/healing/debuffs/buffs sak visas :)

Tackar ;)

Nivå 0 · Nykomling

Fick lite nya saker i ICC10 och började smått gemma om till armor penetration.

Nivå 0 · Nykomling

Körde icc med guildet och kom till sindragosa. ska döda hon och lich king på söndag! :D

11 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

Dingade roguen 80 :) ICC10 imorgon 4 första om vi får healer.

Nivå 0 · Nykomling

LK 25 två shottad och epic fails @ Blood queen 25 HC. Folk som failar på att bita andra det är ju bara pinsamt. 12/12 nere på 2 raids så vi slipper raida på Söndag. :> Blir pvp mode nu då och siktar på 2000+.

Nivå 0 · Nykomling Knark

Levlar upp en paladin med 4 kompisar, lvl 11 atm :)

Nivå 0 · Nykomling

Lirar med ny gnome mage.

Nivå 0 · Nykomling

Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?

Har du något addon till din chat och/eller ditt loottable? För har haft problemet med att jag inte ser General och Trade chat i chatten också, och då fick jag disabla mitt addon (Prat) och logga in, sen aktivera det igen.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Högerklicka på chat fliken, välj sedan settings eller nått sånt. Där kan du sedan välja vad du vill som ska visas i den chaten.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Högerklicka på chat fliken, välj sedan settings eller nått sånt. Där kan du sedan välja vad du vill som ska visas i den chaten.

Tack! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in