Vissa realms börjar komma till liv nu. :> Äntligen!
Dagshändelser I Wow.
↗ till inläggetIngen ny patch dock :PVissa realms börjar komma till liv nu. :> Äntligen!
Ska questa i Zangarmarsh! :D
↗ till inläggetFalska rykten FTL.↗ till inläggetIngen ny patch dock :PVissa realms börjar komma till liv nu. :> Äntligen!
lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?
Farmat [Deviate Fish] och rep med Bloodsail.
↗ till inläggetDu ser det på hans porträtt.lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?
↗ till inläggetEsc Interface Combat Text (eller nått sånt) sen checka alla rutor, så WoW inbyggda dmg/healing/debuffs/buffs sak visas :)lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?
Jippi, [Whispering Fanged Skull] B)
↗ till inlägget↗ till inläggetEsc Interface Combat Text (eller nått sånt) sen checka alla rutor, så WoW inbyggda dmg/healing/debuffs/buffs sak visas :)lvlat på min Shaman, och så har jag börjat köra med X-perl, btw jag ser inte hur mycket jag slår på en mob, vet nån hur man fixar det?
Tackar ;)
Fick lite nya saker i ICC10 och började smått gemma om till armor penetration.
Körde icc med guildet och kom till sindragosa. ska döda hon och lich king på söndag! :D
Dingade roguen 80 :) ICC10 imorgon 4 första om vi får healer.
LK 25 två shottad och epic fails @ Blood queen 25 HC. Folk som failar på att bita andra det är ju bara pinsamt. 12/12 nere på 2 raids så vi slipper raida på Söndag. :> Blir pvp mode nu då och siktar på 2000+.
Levlar upp en paladin med 4 kompisar, lvl 11 atm :)
Lirar med ny gnome mage.
Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?
↗ till inläggetHar du något addon till din chat och/eller ditt loottable? För har haft problemet med att jag inte ser General och Trade chat i chatten också, och då fick jag disabla mitt addon (Prat) och logga in, sen aktivera det igen.Har lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?
↗ till inläggetHar lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?
Högerklicka på chat fliken, välj sedan settings eller nått sånt. Där kan du sedan välja vad du vill som ska visas i den chaten.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar lvlat Shamanen, det har också blivit nå fel med min chat, Jag ser inte General och Trade saken på chatten, Också om jag går t.ex instance också blir det roll, då syns inte det. Vet nån hur man fixar detta?
Högerklicka på chat fliken, välj sedan settings eller nått sånt. Där kan du sedan välja vad du vill som ska visas i den chaten.
Tack! :)