↗ till inläggetModeratorerna ger alltid en anledning till varför deras tråd blivit låst. Om sedan personen förstått vad han gjort för fel när han skapade tråden är han välkommen att skapa en ny tråd med förändringar så att dennes nya tråd inte bryter mot någon regel.ja men nu låser ni trådar utan en bra förklaring säkert många som inte fatar varför deras trådar har blivit låsta
Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar
↗ till inläggetModeratorerna ger alltid en anledning till varför deras tråd blivit låst.
skitsnack
↗ till inläggetVi skriver varför trådarna blir låsta. Det är inte direkt som så att vi bara skriver "Låst".ja men nu låser ni trådar utan en bra förklaring säkert många som inte fatar varför deras trådar har blivit låsta
Men visst, länka till några trådar som du inte fattar varför dem har blivit låsta, så kan jag försöka ge dig anledningen till att dem blev låsta. Om du syftade på trådarna som jag låste igår, så finner du anledningen på första sidan i denna tråd.
edit* Boffa var en gnutta snabbare än mig.
↗ till inläggetJasså? Bevisa motsatsen. Om det nu skulle finnas något fall där vi bara låst utan att skriva en fullständig förklaring i ett inlägg är jag säker på att trådskaparen har fått ett snyggt PM i sin inbox med en tillsägelse som berättar allt.
nån gång har jag sett nån tråd låst där inte äns moderatorerna hade skrivit i den förut kommer inte ihåg var
Det är inte ovanligt där jag ser låsningar där moderatorerna endast skrivit "Låst" fast så har anledningen varit uppenbar. Möjligen att vissa yngre inte förstår varför den blev låst.
↗ till inläggetfått ett snyggt PM i sin inbox
så kan det va om dom inte har förklarat i tråden men det kan ju ja inte se :(
↗ till inlägget
fått ett snyggt PM i sin inbox
så kan det va om dom inte har förklarat i tråden men det kan ju ja inte se :(
Då är du jättegärna välkommen att slänga iväg ett PM till moderatorn som låste tråden och fråga varför han/hon övervägde att låsa den.
jag vet inte hur man ser vem som låste den
↗ till inläggetDen moderator som skrivit "Låst" i tråden är den som låste den.jag vet inte hur man ser vem som låste den
men jag har sett trådar där inte äns nån har skrivit låst
Jag har sätt en eller två sådana för väldigt länge sen har jag för mig, det är ett fel av mods. Länka en sån tråd om du hittar en.
ok det ska jag göra
↗ till inläggetMen lol.. Det är ju du som är en av dom som inte gillar trolls. Så varför tycker du att det ska finnas en massa onödiga trådar här på fuska.se när du ändå bara klagar på dom som finns i Imba?↗ till inlägget+1Vad fan. Va lite Rock n' Roll för helvete! Låt trådarna spåra ur, de e crrrrrrrrrrrazy! Och jävligt kul :ng: Släpp loss lite, era surkärringar! :sorcerer:
Jag gillar trolls till en viss grad, brukar liva upp stämningen.
vad menas egentligen med trolls
är detta förbjudet då http://www.fuska.se/forum/Sluta_Anmael_Min...an-t145779.html
↗ till inläggetJa det bryter mot ganska många regler.är detta förbjudet då http://www.fuska.se/forum/Sluta_Anmael_Min...an-t145779.html
ok men nån har hunnit låst den nu
↗ till inläggetw0rd.Jag gillar trolls till en viss grad, brukar liva upp stämningen.
Draghon srev i denna tråd ( http://www.fuska.se/forum/Hur_Mounga_Sysko...ul-t145768.html ) endast "onödig tråd" när hon låste. Ingen hade gått OT och inget regelbrott såvitt jag kan se, och tråden uppskattades. (Iaf av mig). Sådana låsningar tycker jag är väldigt tråkiga. :/