kanske inte har nåt bättre för sig på dagarna än att låsa trådar
Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar
↗ till inläggetkanske inte har nåt bättre för sig på dagarna än att låsa trådar
1+
vad menas med 1x
↗ till inläggetDet gör vi redan! (Iallafall jag)
Synd bara att ni inte kan se det.
Jag har inte sett dig låsa så många trådar, sen kan det vara också för att du modererar så mycket i de forum där jag är, men jag får väl tro på ditt ord, bra jobbat! =D
↗ till inläggetJag trodde moderatorernas uppgift var att moderera efter reglerna och inte döma vad som är en "onödig" tråd och en "nödvändig" tråd, det är olika för olika personer vad som är "onödigt".Inte speciellt relevant info man får ut av att veta om nån som man inte ens vet vem det är har två eller nio syskon ;>
varför blev mitt inlägg anmäld
↗ till inläggetJag trodde moderatorernas uppgift var att moderera efter reglerna och inte döma vad som är en "onödig" tråd och en "nödvändig" tråd, det är olika för olika personer vad som är "onödigt".
Ja, och trådar som de dömer vara onödiga blir låsta.
Jaja, lite underhållning skadar inte!
Trodde denna tråd skulle vara låst efter 3 sidor dock, lol
jag trodde inte ens nån skulle hinna skriva i den
Detta är underhållande :P
Skriv mer!
Detta är inte Imba, det är en seriös tråd så posta seriösa inlägg om ni inte vill ha varningar.
↗ till inläggetAtt skriva "+1" efter ett inlägg betyder att man håller med det inlägget.vad menas med 1x
Inget fel med Raptomex.
Han skriver oftast mer än bara låst.
Sluta klaga på moderaterna, ingen är perfekt.
ja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt
↗ till inläggetJa men snälla... tror du att de orkar skriva en jävla uppsats om varför de tycker att en tråd är onödig?ja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt
T.ex.
Trådnamn: Bajsa
Underrubrik: Gillar du att göra det?
Första inlägget: Hej gillar du att bajsa? ((((((((:
Låsande mods inlägg: Låses, Denna tråd är onödig för att vi inte anser att bajsa är något som skulle passa in på denna hemsida efter som att hemsidans huvudforum handlar om tv-/dator-spel och inte saker man gör på toaletten.
Om du vill prata om att bajsa tycker jag att du ska gå till bajsa.com/forum och diskutera det där.
Ha en bra dag och håll dig borta från droger! :) <33333333
↗ till inlägget↗ till inläggetJa men snälla... tror du att de orkar skriva en jävla uppsats om varför de tycker att en tråd är onödig?ja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt
T.ex.
Låsande mods inlägg: Låses, Denna tråd är onödig för att vi inte anser att bajsa är något som skulle passa in på denna hemsida efter som att hemsidans huvudforum handlar om tv-/dator-spel och inte saker man gör på toaletten.
Om du vill prata om att bajsa tycker jag att du ska gå till bajsa.com/forum och diskutera det där.
*bump*
Haha. det där var fan roligt! :D
@zitroz, sånna uppenbara trådar behöver ju ingen förklaring. Förklaringarna som mods brukar ge nuförtiden är bra om man bortser från "onödig tråd låst" som till exempel i "Hur Många Syskon Har Du?"-tråden.
↗ till inläggetdet går nog att förklara sånt på ett lite kortare sätt↗ till inläggetJa men snälla... tror du att de orkar skriva en jävla uppsats om varför de tycker att en tråd är onödig?ja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt
T.ex.
↗ till inläggetdet går nog att förklara sånt på ett lite kortare sätt↗ till inläggetja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt
Ja men snälla... tror du att de orkar skriva en jävla uppsats om varför de tycker att en tråd är onödig?
T.ex.
Dem skriver alltid "Låst, 3.6".
3.6 är ett exempel.
Kolla sen i reglerna.
Leta upp 3.6, så ser du varför den blev låst.
Svårare är det inte.
Men när en "onödig tråd" blir låst är det faktiskt subjektivt om den är onödig.
↗ till inlägget↗ till inläggetja men jag tycker fortfarande dom borde skriva nåt mer en bara onödigt och sånt typ varför den var onödig och sånt
Ja men snälla... tror du att de orkar skriva en jävla uppsats om varför de tycker att en tråd är onödig?
T.ex.
det går nog att förklara sånt på ett lite kortare sätt
3.6 är ett exempel. är det inte enklare att förklara sånt med ord
Kolla sen i reglerna.
Svårare är det inte.
är det inte enklare att förklara sånt med ord
↗ till inläggetNej... det är lättare för modsen om du som gör felet kollar upp vad du gjort för fel än att de ska skriva felet varje gång.↗ till inläggetär det inte enklare att förklara sånt med ord
3.6 är ett exempel. är det inte enklare att förklara sånt med ord
Kolla sen i reglerna.
Svårare är det inte.