Droppade skinning mot mining. Har gjort 1-300 mining just nu, ska försöka dra 450 idag. Tjänat cirka 1000 guld på mining än sålänge.
Dagshändelser I Wow.
Alltid lika förjävligt med Outland mining ;)
↗ till inläggetAlltid lika förjävligt med Outland mining ;)
Ja, det är riktigt jobbigt... 335/350 sen kan jag gå till northrend.
↗ till inläggethttp://i23.photobucket.com/albums/b351/Milixi/Others/WoWScrnShot_061310_040049.jpgDingade roguen 80 :) ICC10 imorgon 4 första om vi får healer.
:D fixade Quel'delar svärdet också
Körde deadmines och levlade vidare i redridge mountains och är nu i lvl22 med min pala.
Jag måste ha fått alt-sjuka.
Mage nu 26 efter några dagar, lite casual leveling med min warlock som nu är 31, och snart 77 med min hunter.
Icc25 med guilden igår kväll. Tog 3 wings och ska fortsätta med frostwing idag. Fick även en mark of sanctification. :D
Dingade 54 på dudun, väntar på att paid transfer ska komma igång igen.
Dingade precis 80! Så vad fan ska man göra nu? Bästa sättet att skaffa bra gear till en dr00d?
Klicka på I/J, scrolla till "random lich king heroic", klicka find group, upprepa hundra gånger för leet gear
Trial of the champion normal/hc är bra för gear-up..
Har slutat med wow nu. Började bli tråkigt och nu får jag ju mer tid till att göra saker. Det har varit kul iaf . :D
↗ till inläggetVad ska du ersätta wow tiden med ? Ge tips! :DHar slutat med wow nu. Började bli tråkigt och nu får jag ju mer tid till att göra saker. Det har varit kul iaf . :D
↗ till inläggetJag vet inte än! Det blir väll att hänga med polarna ut lite oftare, ägna lite mer tid åt att plugga(om man går i skolan), tänker börja lira lite CS då och då när man pallar. Vill helst ta ett avstånd från datorn och börja träna seriöst nu. :>↗ till inläggetVad ska du ersätta wow tiden med ? Ge tips! :DHar slutat med wow nu. Började bli tråkigt och nu får jag ju mer tid till att göra saker. Det har varit kul iaf . :D
Körde For The Alliance Failade i Orgrimmar -.-
Jag testade att dra in lite pengar på att använda den obalanserade ekonomin i aktions huset, vi får se hur det gick.
Lvlat en dk till 68 (min högst lvlade dk också)
Fixa mitt wow som krascha hela tiden
Lvlat min hunter från 53-60 idag, samt pvpat på min rogue.
Väntat på att PCT ska komma igång igen. Någon som vet när den kommer upp?
Har kört Random på magen och warriorn för att få frost och så failade jag i ICC.
EDIT: Gubbe har miggat nu ;D