💬
Logga in
Fuska.se

En Simpel Fråga Till Er Som Är 16+

52 svar · startad

Jag är inte över 16 men jag tänker ändå svara.

Fuska är ett andra hem :)

Man känner varandra, kan prata om vad fan som helst!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22

Denna trådens syfte var att diskutera och inte smutskasta, och frågan var bara en undran.

+ att många har gett mig mycket bra svar.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

De har ju varandra. :)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Detta forum är som ett hem :)

kolla mina trådar när jag var yngre :) lite dumma och onödiga, but we all survived.

Jag har varit medlem här i 5år och jag gillar det fortfarande.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Efter ca några månaders inaktivitet (egentligen längre än så) sån har jag en irrelevant fråga till alla 16+ på detta forum.

Detta må inte höra hemma på detta forum men fick ändå tanken när jag gjorde en ny medlem och kollade några trådar.

Ni som är 16+, hur kan ni fortfarande sitta kvar på detta forum?

Det finns så många mer spelforum med så mycket mer bredd än detta.

Jag förstår inte hur ni orkar sitta kvar och trängas med p12's som inte gör något annat än skapar trådar i Fuska.se om hur man får mer fuskamynt m.m.

Diskussion: Varför stanna kvar på fuska.se när det finns bättre sidor?

Jag förstår inte varför det skulle vara en dum tråd, h*n frågar ju bara varför vi fortfarande hönger runt här. Ingenting fel med det såvida h*n inte har en baktanke ; )

Många av oss "P16+" har varit här ett bra tag och känner varandra väl. För flera av oss är detta inte bara ett forum, utan även ett ställe där man kan prata om saker och ting som man normalt inte skulle göra det med "nya kompisar" om man nu skulle bli medlem på en annan sida. Jag har varit här i snart 5 år och under dessa år har jag lärt känna sjukt goa och roliga personer.

Medlemmarna i Oztown är ett väldigt bra exempel, men det finns även flera utanför detta gruppforum som man betraktar som sköningar. ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget

Efter ca några månaders inaktivitet (egentligen längre än så) sån har jag en irrelevant fråga till alla 16+ på detta forum.

Detta må inte höra hemma på detta forum men fick ändå tanken när jag gjorde en ny medlem och kollade några trådar.

Jag förstår inte hur ni orkar sitta kvar och trängas med p12's som inte gör något annat än skapar trådar i Fuska.se om hur man får mer fuskamynt m.m.

Inaktivitet? Du reggade dig idag.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag förstår inte varför det skulle vara en dum tråd, h*n frågar ju bara varför vi fortfarande hönger runt här. Ingenting fel med det såvida h*n inte har en baktanke ; )

Många av oss "P16+" har varit här ett bra tag och känner varandra väl. För flera av oss är detta inte bara ett forum, utan även ett ställe där man kan prata om saker och ting som man normalt inte skulle göra det med "nya kompisar" om man nu skulle bli medlem på en annan sida. Jag har varit här i snart 5 år och under dessa år har jag lärt känna sjukt goa och roliga personer.

Medlemmarna i Oztown är ett väldigt bra exempel, men det finns även flera utanför detta gruppforum som man betraktar som sköningar. ;)

Couldn't agree more.
Nivå 7 · Fuskare

Som sagt, man har en del riktigt schyssta kompisar på detta forum. Sen så finns det ju sköna gruppforum. :)

Nivå 12 · Mästerfuskare

Brukar inte kolla så mycket på allt. Kollar väl mest musik, skola, allmänt osv. Dock så är det ingen som gillar samma musik som jag känns det som, he heeh : (

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Brukar inte kolla så mycket på allt. Kollar väl mest musik, skola, allmänt osv. Dock så är det ingen som gillar samma musik som jag känns det som, he heeh : (

Gillar du för musik då?

27 Jun 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Dock så är det ingen som gillar samma musik som jag känns det som, he heeh : (

*hoppar upp och ner och viftar med armarna*
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Bra fråga faktiskt. Jag stör mig helt enkelt inte på dom yngre s.k "p12:or" etc etc. Skulle dom göra en tråd som folk finner irriterande skrattar jag bara åt det och tänker inte mer på det. Folk som stavar fel? Vem bryr sig? Det finns tillräckligt med internetpoliser som rättar dom så jag behöver aldrig lägga mig i, och har inget intresse för att göra det heller. Hur mycket behöver det påverka mitt liv eller göra min vistelse på fuska tråkig?

Jag stannar på Fuska för att för mig är det nostalgiskt. Jag är älgen, älgen är fuska, så har det varit i en del år och så kommer det fortsätta att vara, hoppas jag. :)

Dessutom finns det en hel del andra forum jag hänger på så att jag också kan få min dos av den lite mer mognare generationen.

Alla har vi varit p12:or. :)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

↗ till inlägget
Bra fråga faktiskt. Jag stör mig helt enkelt inte på dom yngre s.k "p12:or" etc etc. Skulle dom göra en tråd som folk finner irriterande skrattar jag bara åt det och tänker inte mer på det. Folk som stavar fel? Vem bryr sig? Det finns tillräckligt med internetpoliser som rättar dom så jag behöver aldrig lägga mig i, och har inget intresse för att göra det heller. Hur mycket behöver det påverka mitt liv eller göra min vistelse på fuska tråkig?

Jag stannar på Fuska för att för mig är det nostalgiskt. Jag är älgen, älgen är fuska, så har det varit i en del år och så kommer det fortsätta att vara, hoppas jag. :)

Dessutom finns det en hel del andra forum jag hänger på så att jag också kan få min dos av den lite mer mognare generationen.

Alla har vi varit p12:or. :)

Said it all.

Nivå 6 · Fuskare

Varit medlem i typ 2 år sedan jag var en p12a. Haha!

Jag lämmnar inte. Trivs här!

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

jag har vart medlem länge, jag stannar för att jag gillar forumet, och det är riktigt fint folk här :)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Låter tråden vara uppe, låt det inte spåra ur för mycket bara.

Har i alla fall varit medlem sedan fuskarna.nu, innan sidan hette fuska.se och medlem på denna version sedan 2003.

En av de största anledningarna att jag är kvar är att det är en IP Board (Invision) och dem gör helt klart de bästa forumen. Klarar inte av "egengjorda" forum som många spelsidor har.

Sedan är sidan fortfarande bra med många roliga medlemmar och jag är även moderator vilket jag fortfarande tycker är ett kul jobb ;)

Senast ändrad:

28 Jun 2010
Nivå 6 · Fuskare

Asså jag kastar mig inte in i en helt nytt system med allderles för många folk som Fuska.nu

Det kommer ta år innan det blir ett andra hem som här.

Nivå 6 · Fuskare

Roligt hur nästan alla blev aggressiva över frågan. "Va fan tror du? Att vi är dumma som stannar med P12or? Att forumet suger och vi har ingen anledning att stanna kvar?!"

Själv hade jag en användare som var gjord 2005, försvann jag på en ban till 2038 nångång, förtjänad.

Är tillbaka nu sen.. 2007 (oh helvete vad tiden flyger) och har connectat mycket bättre med folket här sen första gången. Trivs att slippa troll som på Flashback, trivs att kunna göra trådar, skriva i trådar utan att bli bashad åt helvete om man har fel. Finns gruppforum där troll och unga omogna personer inte håller till, om man nu ogillar de. Sen har väl Fusion och The Moose sagt resten. All the best ;)

Nivå 6 · Fuskare

Jag är la inte 16 nu då, men snart! :E

Men jag måste hålla med WASD i första sidan!

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dock så är det ingen som gillar samma musik som jag känns det som, he heeh : (

*hoppar upp och ner och viftar med armarna*

Viftar tillbaka! Men menade inte precis att ingen gillar det men det är inget prat om just detta precis i forumet!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in