Skicka In Roliga Bilder Här!
haha :D
Vet en kille som har en sån :P
↗ till inläggetJag måste bara säga, fan vad jag hatar lolcats.Katthumor! B)
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/06/funny-pictures-cat-interrupts-other-cat.jpg
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/06/funny-pictures-cat-is-creepy.jpg
Bara en bild på en katt/några katter som gör nånting konstigt sen en text som är felstavad, fattar inte vad som är roligt.
↗ till inläggetEftersom jag är neger naturligt var det ett lätt val. [;↗ till inläggetHahahahaha dagens fjortisar?Fick en uppgift i skolan att göra en reklam för någonting som gubben skulle stå för. (Gjorde brun utan sol) [:
↗ till inläggetJag måste bara säga, fan vad jag hatar lolcats.
Bara en bild på en katt/några katter som gör nånting konstigt sen en text som är felstavad, fattar inte vad som är roligt.
Har man inte dålig humor är det inte mycket att skratta åt.
↗ till inläggetBra humor = man skrattar åt det mesta↗ till inläggetJag måste bara säga, fan vad jag hatar lolcats.
Dålig humor = Det krävs mycket för att få en att skratta
↗ till inläggetBra humor = man skrattar åt det mesta↗ till inläggetJag måste bara säga, fan vad jag hatar lolcats.
Också ett sätt att se på saken, ja.
↗ till inläggetNej nej, helt fel mitt barn. Bra humor är när du skrattar med någon medan dålig humor är när du skrattar åt någon.Bra humor = man skrattar åt det mesta
Jesu Kristi frid och skratta med din nästa.
↗ till inläggetAtt "skratta åt" eller "skratta med" beror på personen som blir skrattad åt/med imo. Ifall jag ramlar på ett roligt sätt och mina kompisar skrattar på grund av det är det upp till mig att tolka om de skrattar åt eller med mig. Man framkallar ju ett skratt liksom, bara bra.↗ till inläggetNej nej, helt fel mitt barn. Bra humor är när du skrattar med någon medan dålig humor är när du skrattar åt någon.Bra humor = man skrattar åt det mesta
↗ till inläggetDu verkar ha många barn.↗ till inläggetNej nej, helt fel mitt barn. Bra humor är när du skrattar med någon medan dålig humor är när du skrattar åt någon.Bra humor = man skrattar åt det mesta
Melon vad var det roliga i din bild? :s
↗ till inläggetMelon vad var det roliga i din bild? :s
Med andra ord, hade tråkigt :)
om den inte är rolig vad gör den på roliga bilder-tråden?