Aha :/
Men då får den duga som träning då (för nybörjare).
Aha :/
Men då får den duga som träning då (för nybörjare).
Nice program :rolleyes:
↗ till inläggetKrigar? Maffia?.. Vad ska det bli som? :D↗ till inläggetDet är tänkt att WASD.nu ska bli ett textbaserat spel men jag kanske skaffar en sida där jag lägger in alla javaprogram jag gjort :)Nice! Jag tycker spelet borde ligga i WASD.nu efter den är klar :)
↗ till inläggetIngen aning, jag håller på med ett annat projekt nu och har inte bestämt mig för vad WASD.nu ska bli för spel.Krigar? Maffia?.. Vad ska det bli som? :D
Lägg in någon time(500); så boten väntar i en halv sekund.
Kolla sen upp om det finns något liknande som jQerys "animate"
som animerar ner dom röda + blå runda brickorna. ;)
EDIT:
Nej, gör inte det, gillar som det är nu. Man vill klicka snabbt.
----
+ en till sak.
Lägg in
var winCount = 0;
var looseCount = 0;
if(win)
winCount++;
else
looseCount++;
alert("Wins:" + winCount + "Nubishes:" + looseCount); (javascript syntax :P
------
2-1 (jag 2)
4-1
6-1
7-2 (gah han fick 5 i rad(alltså 5 brickor))
Rätt lätt, dom 2 gånger jag förlorade är när jag inte pallar titta på vad han gör och bara tänker på mig :P
↗ till inläggetSånt kan jag animera själv. Syftet med programmet var att lära mig programmera en bot, inte att göra det snyggt. Därför blev det såhär bara. Kommer antagligen inte uppdatera programmet.Lägg in någon time(500); så boten väntar i en halv sekund.
Kolla sen upp om det finns något liknande som jQerys "animate"
som animerar ner dom röda + blå runda brickorna. ;)
Både botten och jag hade 3 i rad och det är hans tur. Han väljer att blocka mig istället för att vinna själv :P
↗ till inläggetDet var konstigt, jag har prioriterat att han ska vinna istället för att blocka...Både botten och jag hade 3 i rad och det är hans tur. Han väljer att blocka mig istället för att vinna själv :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in