💬
Logga in
Fuska.se

Pixino - Skissa & Gissa

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Passagens klassiska och roliga ritspel Skissa & Gissa är nerlagt, men det har kommit ett nytt liknande. Vore kul att möta lite gamla och nya skissarävar där.[crazy]

Pixino

Nivå 9 · Veteranfuskare

Låter underbart, har saknat skissa & gissa.

Nivå 6 · Fuskare

Ska testa

har kör OMGPOP's Paint my things eller vad det heter, men det var jobbigt, för det var på engelska

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Ska testa

har kör OMGPOP's my things eller vad det heter, men det var jobbigt, för det var på engelska

Pixino e enkelt :rolleyes:

Nivå 16 · Legendfuskare

http://www.fuska.se/onlinespel/skissa_och_gissa.php

Men den verkar inte funka så bra.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

http://www.fuska.se/onlinespel/skissa_och_gissa.php

Men den verkar inte funka så bra.

Du använder ju en gammal länk som går till passagens sida... :blink:

Prova:

Pixino

Nivå 12 · Mästerfuskare

För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tycker faktiskt det gick bra i djurrummet, det var i film & tv så fanns det dock många omogna personer.

30 Jul 2010
Nivå 16 · Legendfuskare

Om man trycker på Rita när man redan är i kön kommer man sist. Skulle vara bra att veta vilken plats i kön man är i.

Eftersom trådskaparen bara blev medlem för att göra reklam för sidan antar jag att han eller någon han känner skapat sidan så jag lämnar feedbacken här.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Sidan ser fin ut, just nu är det bara jag inne så jag har inte kunnat testa själva spelet än.

Jo nu har jag testat funktionen också och det går bra, fin sida. :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Om man trycker på Rita när man redan är i kön kommer man sist. Skulle vara bra att veta vilken plats i kön man är i.

Eftersom trådskaparen bara blev medlem för att göra reklam för sidan antar jag att han eller någon han känner skapat sidan så jag lämnar feedbacken här.

Tar det som smicker men jag har tyvärr inte kunskaperna för att göra en sån sida. Finns admins på sidan som man kan lämna förslag till. Prova med nån av dom. Dom verkar ta åt sig förslag som kommer in.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det var mindre skusk i snuskrummet. :/
31 Jul 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det var mindre skusk i snuskrummet. :/

Ute efter snusk? ;)

ONT: Ganska så soft ;p

Nivå 12 · Mästerfuskare

Var tvungen att se vad de kallade för snusk. Jag fick rita IRC, köttberg och Magnus Uggla. Lol.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Var tvungen att se vad de kallade för snusk. Jag fick rita IRC, köttberg och Magnus Uggla. Lol.

Haha, ok.

OnT: Någon som vill lira senare ikväll? ;p

6 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

OnT: Någon som vill lira senare ikväll? ;p

Jag spelar gärna :)

7 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling

tråkigt för det blir aldrig min tur det börjar bara om utan mig hela tiden som om jag inte var med ibland tror jag till och med att dom har glömt bort mig

8 Aug 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Finns mängder med sådana här spel, inte så svårt att hitta "skissa och gissa"-spel.

10 Sep 2010
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Finns mängder med sådana här spel, inte så svårt att hitta "skissa och gissa"-spel.

Tycker att Pixino är bättre än många andra jag testat. Gillar att det uppdateras och att dom håller ordning där. Isketch duger också om man vill köra engelska.

11 Sep 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

tråkigt för det blir aldrig min tur det börjar bara om utan mig hela tiden som om jag inte var med ibland tror jag till och med att dom har glömt bort mig

Haha.

Tryck 1 gång, och sen väntar du tills det är din tur. Om man trycker en gång till så hamnar man sist i kön igen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in