Passagens klassiska och roliga ritspel Skissa & Gissa är nerlagt, men det har kommit ett nytt liknande. Vore kul att möta lite gamla och nya skissarävar där.[crazy]
Passagens klassiska och roliga ritspel Skissa & Gissa är nerlagt, men det har kommit ett nytt liknande. Vore kul att möta lite gamla och nya skissarävar där.[crazy]
Låter underbart, har saknat skissa & gissa.
Ska testa
har kör OMGPOP's Paint my things eller vad det heter, men det var jobbigt, för det var på engelska
↗ till inläggetSka testa
har kör OMGPOP's my things eller vad det heter, men det var jobbigt, för det var på engelska
Pixino e enkelt :rolleyes:
För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet.
Tycker faktiskt det gick bra i djurrummet, det var i film & tv så fanns det dock många omogna personer.
Om man trycker på Rita när man redan är i kön kommer man sist. Skulle vara bra att veta vilken plats i kön man är i.
Eftersom trådskaparen bara blev medlem för att göra reklam för sidan antar jag att han eller någon han känner skapat sidan så jag lämnar feedbacken här.
Sidan ser fin ut, just nu är det bara jag inne så jag har inte kunnat testa själva spelet än.
Jo nu har jag testat funktionen också och det går bra, fin sida. :)
↗ till inläggetOm man trycker på Rita när man redan är i kön kommer man sist. Skulle vara bra att veta vilken plats i kön man är i.
Eftersom trådskaparen bara blev medlem för att göra reklam för sidan antar jag att han eller någon han känner skapat sidan så jag lämnar feedbacken här.
Tar det som smicker men jag har tyvärr inte kunskaperna för att göra en sån sida. Finns admins på sidan som man kan lämna förslag till. Prova med nån av dom. Dom verkar ta åt sig förslag som kommer in.
↗ till inläggetDet var mindre skusk i snuskrummet. :/För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet.
↗ till inläggetUte efter snusk? ;)↗ till inläggetDet var mindre skusk i snuskrummet. :/För mycket snusk, och jag var bara inne i djurrummet.
ONT: Ganska så soft ;p
Var tvungen att se vad de kallade för snusk. Jag fick rita IRC, köttberg och Magnus Uggla. Lol.
↗ till inläggetHaha, ok.Var tvungen att se vad de kallade för snusk. Jag fick rita IRC, köttberg och Magnus Uggla. Lol.
OnT: Någon som vill lira senare ikväll? ;p
OnT: Någon som vill lira senare ikväll? ;p
Jag spelar gärna :)
tråkigt för det blir aldrig min tur det börjar bara om utan mig hela tiden som om jag inte var med ibland tror jag till och med att dom har glömt bort mig
Finns mängder med sådana här spel, inte så svårt att hitta "skissa och gissa"-spel.
↗ till inläggetFinns mängder med sådana här spel, inte så svårt att hitta "skissa och gissa"-spel.
Tycker att Pixino är bättre än många andra jag testat. Gillar att det uppdateras och att dom håller ordning där. Isketch duger också om man vill köra engelska.
↗ till inläggettråkigt för det blir aldrig min tur det börjar bara om utan mig hela tiden som om jag inte var med ibland tror jag till och med att dom har glömt bort mig
Haha.
Tryck 1 gång, och sen väntar du tills det är din tur. Om man trycker en gång till så hamnar man sist i kön igen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in