💬
Logga in
Fuska.se

Något Nytt

49 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det borde komma nya forum + många förbättringar.

Nya forum? Som vadå?

"+ många förbättringar", skulle nog ge admin ett par förslag om jag var dig..

Fast, lär ju ta ett tag då.

han borde mena kategorier. Jo det skulle vara bra. ett speciellt för photoshop och adobe. Ja typ en eget "adobe". kategori :rolleyes:

Tror jag inte skulle vara så lyckat tyvärr.

Trådstartare #23

Det här forumet går neråt...

Fett tråkigt :P

Jag var alltid aktiv förut men nu orkar man inte längre. Finns inget att snacka om.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det här forumet går neråt...

Sakta men säkert.

http://i.imgur.com/G4jPl.png

21 Jul 2010
Trådstartare #25

Exakt. Vart fick du denna tabell?

Tror faktiskt både .nu och .se går neråt numera, det finns bättre sidor än fuska nu. Använder själv aldrig fuska.se till fusk, det är ingen kvalite alls på dem.

↗ till inlägget

Exakt. Vart fick du denna tabell?

http://www.wolframalpha.com/input/?i=fuska.se

Tryck på "Show History".

Finns flera andra hemsidor som har statistik för hur aktiv en sida är.

Ett chat rum skulle vara bra.

Gör ett "Fuska: The Game" :P

↗ till inlägget

Ett chat rum skulle vara bra.

¨

Aa ett chattrumm där man kan prata om allt vore bra..

och en aktiv moderator där som håller koll på svordommar och könsord osv.

då borde det bli bra iaf...

Finns redan en chatt att chatta i.

http://www.fuska.se/forum/Chatten-t29832.html

Den borde dock bli synligare.

Den längsta låg perioden på tabellen var ioförsig under maj/juni vilket är slutet på skolåret och början på sommarlovet.

I slutet på skolåret så tar skolan upp väldigt mycket tid eftersom att det är alla sista proven i allt vad man har.

I början på sommarlovet så tror jag att de flesta föredrar att springa runt ute ett tag.

Så jag tror inte att det tabellen visar är något man behöver oroa sig över.

Jo, jag var nog mindre aktiv under slutet på skolan också. Tror att forumet kommer bli aktivare senare på vintern. Men det behövs nog fortfarande uppdateringar så inte fuska.se dör långsiktigt så att säga.

Jag tror inte det kommer särskilt många nya visuella saker som skal t.ex. men jag misstänker att en del funktioner som inte funkar ska fixas, t.ex. min assistent och pressen. Sen kommer nog en stor bit ligga på reglerna och en justering av vissa av dem.

22 Jul 2010

Vi får hoppas att något liknande Skribent kommer upp. Det hade varit intressant, och skulle nog dra in mer trafik.

Senast ändrad:

5 Aug 2010
Trådstartare #36

Lägg till lite fler forum kategorier som IPhone, IPod Touch.

Jag tycker att dessa borde läggas in:

IPhone 3G/3GS

IPod Touch 1G,2G/3G

Jailbreak & Unlock

Övrigt ( Cydia, apps, etc.)

Skulle vara skitkul att prata om, för jag har själv en IPhone.

Tror inte det skulle bli tillräckligt aktivt. Dock kanske en kategori om mobiler och liknande som mp3or.

↗ till inlägget

Tror inte det skulle bli tillräckligt aktivt. Dock kanske en kategori om mobiler och liknande som mp3or.

Ett forum om IPod och etc..?

Tror också på det.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ett forum om IPod och etc..?

Tror också på det.

Q. Jag tycker vi ska ha ett mulle meck forum.

A. Om ett spel blir populärt och får flera trådar i sin konsols forum så kommer det göras ett forum för just det spelet. Jag har sätt två mulle meck trådar detta året och det är inte tillräckligt aktivt för att få ett eget forum. World of Warcraft forumet får lätt en tråd per dag och därmed är det bra med ett speciellt forum för det så inte alla trådar skulle ligga i Dator-forumet. Bara för att det inte finns ett mulle meck forum betyder det inte att man inte får prata om det.

Kort sagt: Inga trådar om något = inget eget forum.

Sen så tror jag nog ett forum om teknik som

mobiltelefoner, ipods, mp3 osv kan bli rätt aktivt. Man måste chansa lite ;)

Varför blev det ett final fantasy forum förresten förut? var det för att admin fick pengar för det eller?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in