Bra spel;)
§Buggar
*Om man makerar två gubbar och går med dom samtidigt så försvinner ena gubben
P.S
Gör fler banor, Gör en meny,gör ett career mode,det skulle bli oslag bart!!!!!!
Bra spel;)
§Buggar
*Om man makerar två gubbar och går med dom samtidigt så försvinner ena gubben
P.S
Gör fler banor, Gör en meny,gör ett career mode,det skulle bli oslag bart!!!!!!
↗ till inläggetDe försvinner inte, de står i varandra bara. Jag kommer inte jobba mer på spelet.*Om man makerar två gubbar och går med dom samtidigt så försvinner ena gubben
Du kan markera flera gubbar som står i varandra genom att dra med musen och skapa en sån grön fyrkant som korsar rutan med alla gubbar i. Ett klick = En gubbe vald, så man måste göra så som jag precis beskrev. När man valt flera kan man trycka längst ner i mitten på en av deras bilder för att välja just den man vill ha.
Skoj tidfördriv!
Åsikter-
Armory borde byta namn till Barracks eller liknande.
En riktig armory borde finnas där man kan uppgradera sina warriors, 1+ attack, 1+ health osv.
Gör så att man kan hålla mer guld med sina villagers och höj hp på torn, man ska inte kunna ta ut ett torn med en warrior imo.
↗ till inläggetDet man kan ju inte.man ska inte kunna ta ut ett torn med en warrior imo.
Torn:
300 hp.
20 skada.
Soldier:
200 hp.
25 skada.
Torn hade 400hp och 30 skada tidigare tror jag men de blev nerfade.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet man kan ju inte.man ska inte kunna ta ut ett torn med en warrior imo.
Torn:
300 hp.
20 skada.
Soldier:
200 hp.
25 skada.
Torn hade 400hp och 30 skada tidigare tror jag men de blev nerfade.
Tornet ska ha 300 hp och 30 skada eller 400 hp och 20 skada.
Jag har inte testat men det var skitenkelt att ta ut ett torn.
Har inte testat men en utmaning kanske är att fixa så man får välja kontrollerna själva? :)
P borde pausa spelet.
P borde pausa spelet.
http://f.yey.nu/1d7f7.png
Skulle gå å äta, fienderna verkade inte göra ngt alls.
Fick lite guld, så kunde bygga enheldel :)
Gör det lite svårare, å mer trupper + byggnader. Gärna en pop up i början med kontrollerna.
Fattade dem inte först, men såg sen här i tråden.
Zymic tillåter visst inte att man laddar upp Java filer på deras servrar: http://woodo.zxq.net/index.html :(
hittar inte instalations filen :(
Du behöver inte installera spelet.
Hur går det med Ank spelet? ;)
↗ till inläggetBlev inget av det. Mitt senaste avklarade projekt är WASD 3D som en kompis var så snäll och gjorde en tråd om när jag var bannad.Hur går det med Ank spelet? ;)
Hur går det med spelet?
Spelet är i closed beta nu. Det är skitbra kan jag avslöja och kommer nog sälja för miljoner när det släpps. Jag rekommenderar er att investera tidigt när de sista bitarna för WASD AB är klart och kommer in på börsen för där har ni en aktie som kommer att springa i taket väldigt fort.
↗ till inläggetHur går det med spelet?
Arbetet med en liten uppdatering av WASD RTS har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden.
Nu är det en ny månad, hur går det?
19 timmar sedan, skrev Musten: ↗ till inläggetNu är det en ny månad, hur går det?
Arbetet med en liten uppdatering av WASD RTS har gått framåt och förhoppningsvis så blir arbetet klart till slutet av månaden.
Nurå? ( :
Kan man förbeställa spelet snart?
Jag ser mycket fram emot nästa uppdatering. Jag uppskattade den senaste.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in