↗ till inläggetJag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?
tror jag inte..
↗ till inläggetJag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?
tror jag inte..
*hyper trycker på F5*
↗ till inläggetTa det lugnt... Har dom inte gjort något fel så kommer inget att hända lille du.↗ till inläggetVA!? Hoppas inte!Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?
↗ till inläggetHar kollat upp det, det stämmer inte.↗ till inläggetVA!? Hoppas inte!Jag har hört att hela kattgruppen är permanent bannad från forumet, är detta sant?
Endast de som är med i KG som var inloggade igår är bannade.
Ingen idé att diskutera det här. Moderatorerna eller Admin kommer eventuellt att förklara vad som har hänt, och gör dom inte det så har dom ett bra skäl till det.
Så Dave37 och TheCat är alltså i utredningen, båda moderatorerna av KG.
EDIT: Alla i KG tydligen.
EDIT: Alla i KG som var online igår.
Så någonting hände alltså igår, i KG? Berätta! :mellow:
Verkar som att alla i kattgruppen har ranken "utredning". Kommer bli intressant att få se.
Inte alla, men många ser det ut som.
Har fått fram lite grejjer:
Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit bannade (ej permbannade) från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet!
De har ju titeln "Utredning", är man permbannad har man "Avstängd".
↗ till inläggetHar fått fram lite grejjer:
Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet!
Tror inte det är helt utan grund om de stängde ner forumet, men vad vet jag.
↗ till inläggetDet förstår jag mig inte på. Är dom bannade så är dom bannade för att ha gjort något man inte ska göra. Man bannar inte någon utan grund, så att säga 'utan grund' är ganska onödigt. Sedan står det ju att dom är under utredning, och det kanske kommer fram att dom inte alls har gjort något, och därav får komma in på sidan igen.Har fått fram lite grejjer:
Alla medlemmar i KG som varit inloggade igår + WASD har blivit permbannade från fuska, enligt källan helt utan grund. Detta pga att någon postat en tråd i forumet!
Critical: Skrev bara uppgifterna som jag fått.
↗ till inläggetNjae, men hur vet dem att det är just KG? Jag utesluter inget, men skulle gärna vilja höra varför just dem är misstänkta.↗ till inläggetHar fått fram lite grejjer:
Tror inte det är helt utan grund om de stängde ner forumet, men vad vet jag.
Kanske är att de spred någon säkerhetsläcka, och därför behövde dem stänga ner sidan. Det är så jag tänker mig.
Kanske det.
Kattgruppen är ingen variabel i utredningen.
Det finns andra anledningar.
↗ till inläggetOkej. Ingen anledning som vi kan få veta nu eller?Kattgruppen är ingen variabel i utredningen.
Jag är bara lite nyfiken! :D
Jag skulle tro att det har något med kattgruppen att göra, att det skrevs något där och därför blev sidan nedstängd.
↗ till inlägget↗ till inläggetOkej. Ingen anledning som vi kan få veta nu eller?Kattgruppen är ingen variabel i utredningen.
Jag är bara lite nyfiken! :D
Skojja inte! Inte ofta något händer i lilla fuskahålan.
↗ till inläggetNej, inte enligt källan iaf. Enligt hon/han är det pga en tråd som någon skrivit i Fuska.se-forumet igår, dvs forumet som vi skriver i nu.Jag skulle tro att det har något med kattgruppen att göra, att det skrevs något där och därför blev sidan nedstängd.
↗ till inläggetEllerhur! Säkert bara någon PR grej för att skaffa fler inlägg i Fuska.se forumet, och det verkar lyckas :rolleyes:Skojja inte! Inte ofta något händer i lilla fuskahålan.