Körde nyss lite private kniv. Vi körde till 60 kills, jag vann 2:an fick 29 (lol).
Edit: vi var 5 st.
Körde nyss lite private kniv. Vi körde till 60 kills, jag vann 2:an fick 29 (lol).
Edit: vi var 5 st.
Körde med jojjen tidigare idag.
Och för ett tag sen så fixa en kompis en speed hack lobby o vi gick utanför mapen :D
560/1000 Chopper Kills
EDIT: 582/1000 Chopper Kills, Fick inte så många idag :S
Kom in i ett game då man dödade alla på 1 skott med vilket vapen som helst och fick Chopper Gunner eller EMP i alla Care Package eller Emergency Airdrop, man dödade folk med 1 skott med Chopper Gunnern också.
Jag fick runt 200 kills och 20 deaths
Jag snodde också alla lådor från en fiendes Emergency Airdrop, fick typ 3 chopper och 1 EMP.
På den matchen gick det att på EMP i EA.
Spelade nyss och quickscopade med Bling på Barrett. Otroooooooooooooooooooligt mycket roligare än SOH Pro. :D
↗ till inläggetJag älskar din avatar!Spelade nyss och quickscopade med Bling på Barrett. Otroooooooooooooooooooligt mycket roligare än SOH Pro. :D
På tal om boosters så dödade jag ganska många boosters igår, så jävla kul. It never gets old. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetJag älskar din avatar!Spelade nyss och quickscopade med Bling på Barrett. Otroooooooooooooooooooligt mycket roligare än SOH Pro. :D
På tal om boosters så dödade jag ganska många boosters igår, så jävla kul. It never gets old. ;)
ända anledningen till att köra mw2, är att få döda alla boosters ;)
Fick precis EMP i care package
skiten kom utanför banan XD
Fick Emergency airdrop, och på något sätt lyckades jag göra så 3/4 kom utanför banan...
Jag körde lite förut jag och min irl kompis kom in i en unlimited hack lobby, och allt man fick från care package va AC130 så jag fick min care package efter ett litet tag och fick typ 5 kills med 105mm men vart kickad efter ett tag. :(
Blir zombies med en polare respektive Majvor här på fuska senare idag. Nån mer som är på? Du behöver alla mappacks, och spela på PS3 :)
↗ till inläggetBlir zombies med en polare respektive Majvor här på fuska senare idag. Nån mer som är på? Du behöver alla mappacks, och spela på PS3 :)
det ska bli kul
älskar att slakta zombies ;)
Sniperlobby nyss. Jag snipade med marathon, alla andra med SoH Pro, och jag vann :D
↗ till inläggetSniperlobby nyss. Jag snipade med marathon, alla andra med SoH Pro, och jag vann :D
Men jag kom in när det var halva kvar :ph34r:
Och hade just vakna så jag sög som in i helvete.
Har 720 kills med Chopper nu :)
280 To Go :D
Något anus till en kompis som har lånat min CDkey och tagit bort min prestige profil... Nu avinstallerar jag World at War och skiter i spelet.
Nuke, På Sub Base :)
Tar Silenced.
Nuken jag fick igår, Samtidigt fick jag
"Ultimate Sacrifice" "Nuke the enemy team while your team is losing"
Försöker få 1000 kills med Chopper Gunner, har 979. Får typ aldrig chopper nu pga alla noobs, sen igår när jag äntligen fick den så stängs spelet ner så kommer det upp en ruta "server connection timed out" seriöst -.-
Ingenting för mitt grafikkort har pajat.
Det integrerade klarar inte ens BFV på lägsta -_-
Seriöst! det hände igen, jag fick chopper sen när jag ska fälla upp datorn stängs spelet ner "server connection timed out" WTF!?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in