Vet någon när Västerborgs Änglakör ska spela i Stockholm?
Guds tjänare, Hans änglar till Sanningen.
Vet någon när Västerborgs Änglakör ska spela i Stockholm?
Guds tjänare, Hans änglar till Sanningen.
Jag var på Sonic Boom konserten som var förra månaden den 12 juni.
En riktig upplevelse jag vill uppleva igen!
Det lär bli Den Svenska Björnstammen 14 augusti på Stockholms Kulturfestival! :3 Fri entré antagligen : D
Har sett Slash, iggy and the stooges, Allice cooper och iron maiden nu i sommar :) Missade tyvärr Mötley Crüe på sonisphere dock
IGGY <3
Har blivit Sonisphere & Metaltown. Blir spikat bfmv i november och troligen All that remains/Soilwork m.fl. i december och ev. Disturbed :) .
Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)
Funderade på 10cc tills jag fick reda på att bara en av originalmedlemmarna kommer hit.
Blue man Group och kanske "WE WILL ROCK YOU" i England :) .
Funderar på att gå på disturbed.
↗ till inläggetDet med ATR och Soilwork funderar jag också att åka på. Är dock inte så säker på det för Soilwork är inte världens bästa band tycker jag..Har blivit Sonisphere & Metaltown. Blir spikat bfmv i november och troligen All that remains/Soilwork m.fl. i december och ev. Disturbed :) .
Lite lack för jag missade WOW nu..ååh, och för att jag inte fick åka till Siesta. Johnossi och FOHF! samt The hives (utvalda uberbra) var ju där <//////////////////////333333333
Var på Pori Jazz och kollade Jeff Beck, jävlar vad det var nice! D:
Jag har varit och sett bland annat Sonic Syndicate och Salem Al Fakir (stavning?) på Pite Dansar Och Ler (PDOL).
På Luleåkalaset såg jag Takida och Twisted Sisters. TS var bra, men takida var inget vidare.
I September ska jag se Ozzy Osbourne i Stockholm! :P
↗ till inläggetVar jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträdaHoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)
Her Bright Skies! :cool:
↗ till inlägget↗ till inläggetVar jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträdaHoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)
Var det på den festivalen eller ett riktig Hoffmaestro-uppträdande?
Har hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså)
såg band of horses i tisdags och ska se the teddybears för andra gången i år imorgon! :rambo:
↗ till inläggetHar hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså)↗ till inläggetHoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)
Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda
Haha, det är ju också en ursäkt antar jag... :P
↗ till inlägget↗ till inläggetHoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =)
Var jävla drag på Hoffmaestro i Bårlänge men persoligen tyckte jag dom sög kuk på att uppträda
Har hört att det är enorma skillnader på festival-uppträdande och sin egna show. (Johnossi likaså)
Haha, det är ju också en ursäkt antar jag... :P
bara för ni i rydet inte har festivaler D:
dock är det sant, kolla bara muse. FIck så jävla kass kritik av all media i Roskilde men på sin egna turné hyllas dom något så in i helvete - varför? Jo för deras framträdanden kräver mycket teknik emd ljus osv osv. Svårt att få det i tid/pengar till det på en festival.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in