Jag borde nörda IU, men jag sitter guldstjärnar saker
på expertgitarr, RB2, i stället.
^SIGHTREAD LOL c:
^Dagens lolwtf. Jag äger, även om procenten är åt helvete :U
Har börjat med Pirates of the Caribbean.
Ska hitta alla collectibles så jag kan få 1000G på det, har klarat lite mer än halva spelet just nu.
↗ till inläggetSådär ja, har klarat spelet, har alla collectables.Har börjat med Pirates of the Caribbean.
Ska hitta alla collectibles så jag kan få 1000G på det, har klarat lite mer än halva spelet just nu.
Har 850/1000G på det, har bara 1 achievement kvar värd 150G. "Collect 100 souls".
Ska göra den imorgon, sen blir det Big Game Hunter 2008 och Brütal Legend.
CS...
Dampar på MW2 när jag får hitmark när jag kör sniper lobby när livet är mini.
Har lekt runt på Dead rising 2 : Case zero
Letar efter mitt RB2, som försvunnit under mystiska omständigheter.
Har lirat CS. Nu precis har jag kört raceday på RaceDriver GRID. :P
Har precis köpt The Witcher, så nu blir det att spela det.
42 av 881 saker kvar på Infinite Undiscovery-listan. Det går bra nu.
sittar och spelar travian på min mormors dator medan jag väntar på att min dator ska komma =D (den lär komma på måndag eller tisdag :( )
Klarade just ut Big Game Hunter 2008 och fick 1000G på det.
Äger med sniper på MW2.
Spelar CS..
Längtar tills jag får mitt GH5 med trummor och allting :) .
Runt 18 grejer eller nåt kvar på listan, och 39 miljoner pengar i banken (grindar för 99-miljoners-achievementet).
Snart så.
Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats.
Skit dålig AI - "kompisarna" kan inte ens följa efter en utan att fasta bakom något jävla bord
Ibland enkelt, ibland skitsvårt - Banan jag är på är impossible, im-fucking-possible. Annars brukar det vara pissenkelt
Dålig grafik, dåligt ljud, dåligt röstskådespeleri, dåliga checkpoints, dåliga bossar.
SPELET SUGER
Förutom det så spelar jag lite Happy Wheels på datorn.
↗ till inläggetVore det inte en ide att kolla upp recensioner etc. av spel du kanske ska köpa i förväg?Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats.
Skit dålig AI - "kompisarna" kan inte ens följa efter en utan att fasta bakom något jävla bord
Ibland enkelt, ibland skitsvårt - Banan jag är på är impossible, im-fucking-possible. Annars brukar det vara pissenkelt
Dålig grafik, dåligt ljud, dåligt röstskådespeleri, dåliga checkpoints, dåliga bossar.
SPELET SUGER
Miniuppdatering:
16 saker kvar på listan. Ca 57 miljoner pengar.
MEN JAG BEHÖVER HP-BOOSTA SOM SATAN.
↗ till inläggetHitta det för 49kr på ICA så......↗ till inläggetVore det inte en ide att kolla upp recensioner etc. av spel du kanske ska köpa i förväg?Spelar Fantastic 4, sämsta FUCKING spelet som någonsin har gjorts, alla kategorier, alla konsoler. Sämsta jävla skiten som har skapats.
SPELET SUGER
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in