Okej. Imorrn ska jag filma när jag startar datorn (5 min) sen att uppstarten laggar sönder. Jag har alla drivers. Har installerat alla drivers när jag installerade Win 7. Och fick även fps drops direkt ifrån affären. Och du sa att du skulle lana
-Ska du bara sitta och lyssna på musik eller typ bilddagboken eller?
Internet laggar sönder, Runescape laggar sönder, msn laggar sönder, utforskaren laggar sönder ALLT! Dator var förbannat seg från början sen formaterade jag den (samma operativsystem) men då vart den bara segare. 14 gb använt och allt det dära uppe laggade och när jag öppnar internet så kommer det upp 50 st typ skicka felrapport.
När du har köpt laptopen kommer du nog tycka den är snabb. Ibörjan när du har köpt datorn så blir det lagg, fast då är det blandannat så ny så du märker eller asså bryr dig inte fast sen efter en månad så kommer du hata datorn för LAPTOPS SUGER!
Men köp en laptop då om du så gärna vill ha en skit dator. Jag bryr mig inte för det är din dator. Dom andra som tror att laptops är så jävla bra har nog inte ens säkert haft en laptop.
(För 5 sek så slog jag allt i datorn, trodde den skulle gå sönder, fick ont i handen :/)
Och om du vill endast vill köra Wow, starcraft så kan du tex köpa en statsionär dator för ca 2000 kr. Och spara pengar till något annat och skaffa dig ett liv ist...
Och anmäl gärna mig, för jag kommer aldrig kunna bli bannad endå, har proxyserver m.m