↗ till inlägget
↗ till inlägget
Tattare kan du vara själv, jag tar visst in admins. Jag har tagit in en hel del faktist. Du behöver inte gråta över ett spel. Du som har varit admin på så många servrar kan kanske skaffa admin på en "bättre" server som du tycker om.
Jag är nog mer mogen än dig, som sitter och kallar folk för tattare.
Är det jag som är en "små tattar ungar" ? Jag skriver iaf min riktiga ålder här i forumet.
Tack och hej :)
Du vet säkert inte ens hur man gör en server.. :) Säkert din "bror" som fixar, Om du ens har någon... :)
Men seriöst stick från fuska! Varför klagar du och whinar om att vara admin? Du har själv en j*vla server, spela på den istället.
tare lungt. jag ska sticka.. Din lille p12a :)
----------------------------
Jo det spelar nån roll " om man kan eller inte göra server " iaf för DIN del...
Om det var någon jag skulle kallat p12 på detta forum så skulle det vara du utan tvekan.
1. Grinar när han inte får vara admin på ceto's server
2. Ljuger om diverse saker
3. Kallar sig själv mogen och skriver att han vet hur man ska visa folk respekt och sedan kallar folk tattarungar osv, det visar ju bara att det var ett väldigt bra val att inte ta in dig som admin på servern.
4. Skulle gärna vilja ha en förklaring varför Ceto _inte_ skulle passa som admin.
5. Finns fler också som jag dock inte orkar skriva när det endå bara rör sig om dig och alla vet att det är du som har fel.