💬
Logga in
Fuska.se

Min Hemsida

12 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1
http://xbox360webb.webs.com/ Ett xbox 360 forum gå in o testa sidan bli medlem !
Nivå 2 · Novis

Förlåt. lol.

29 Sep 2010
Nivå 3 · Lärling

Bästa sidan jag sett på länge.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Hur fan kan man ens ladda upp sidan om man har den där bakgrunden? Ser du inte att något ser fel ut!?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

http://xbox360webb.webs.com/ Ett xbox 360 forum gå in o testa sidan bli medlem !

:cool: ....................... :meddum:

Seriöst, gör något istället för att posta en gratis "uber-p12-site", ok?

5 Oct 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag trodde att Google Chrome dampade, men sedan insåg jag att du faktiskt hade en sån där meny.

Inte snygg. =/

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag trodde att Google Chrome dampade, men sedan insåg jag att du faktiskt hade en sån där meny.

Inte snygg. =/

Samma här.
6 Oct 2010

Skaffa en egen hemsida istället sedan börja jobba med den, webs. com suger -.-

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag kan inte bli medlem. :wacko:

8 Oct 2010
Nivå 1 · Novis

Jag är 100% ärlig nu...

Webs är det sämsta du kan använda, lär dig lite om webdesign och sedan haru en snygg sida.

Denna var inte alls snygg

9 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare

Lol'd @ din mailadress

11 Oct 2010
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #12

Det är inte min sida ingen fattar det är en jag hitta skulle vissa p12 sidan bara hitta den vad e det för email? [email protected]?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är inte min sida ingen fattar det är en jag hitta skulle vissa p12 sidan bara hitta den vad e det för email? [email protected]?

Det står "Min Hemsida" i trådrubriken. Å andra sidan, din sida eller inte är helt irrelevant ifråga om dess struktur, grafik, innehåll och presentation. Det faktum att den är så ful som stryk - så att de flesta som ser den slår sig för pannan över att skaparen inte orkat spendera mera än 1 minut på att ge den form - kvarstår. Vem skaparen nu än är, om man ska gå efter det du säger, kan vi göra om till en gissningslek för att komma upp (ner) i samma nivå som allt som har med den där sidan att göra.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in