💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

Ska troligtvis demontera en flygande ö. Efter det ska jag bygga upp mitt hus. Det kan även dyka upp lite andra smågrejer som jag får hjälpa till med under husbygget.

Sitter och spelar Minecraft. Kom nyss med på whitelist på en seriös server.

Jobbklasser, pengasystem, etc finns...

Senast ändrad:

12 Oct 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Tror jag ska ta och köpa Minecraft i stället för att köra denna

crackade version. Vill ju ha uppdateringar och så.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tror jag ska ta och köpa Minecraft i stället för att köra denna

crackade version. Vill ju ha uppdateringar och så.

Langa den crackade via PM ;)

OnTopiC:

Gör mängder av achivements på TF2

Nivå 5 · Fuskare

Körde minecraft. Jag höll på att göra en kanal med lava till min borg, och plötsligt så föll jag i, med nästan alla mina saker. När jag respawnade så kom jag inte ihåg hur jag skulle gå och chansade på ett håll. Jag gick och gick och fick massor av creepers och zombies efter mig. Jag började tro att jag gått fel när jag såg ljuset från lavan. Alla creepers och zombies hade slutat att följa efter mig och jag hoppade ner till borgen. På något sätt hade en zombie lyckats ta sig in i borgen och jag började slåss mot den. Efter ett tag: sssssssssssssssss

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Körde minecraft. Jag höll på att göra en kanal med lava till min borg, och plötsligt så föll jag i, med nästan alla mina saker. När jag respawnade så kom jag inte ihåg hur jag skulle gå och chansade på ett håll. Jag gick och gick och fick massor av creepers och zombies efter mig. Jag började tro att jag gått fel när jag såg ljuset från lavan. Alla creepers och zombies hade slutat att följa efter mig och jag hoppade ner till borgen. På något sätt hade en zombie lyckats ta sig in i borgen och jag började slåss mot den. Efter ett tag: sssssssssssssssss

Dör man i lava brinner ju alla ens saker upp ändå :(

Fixar grafikbuggar i Fallout 1 och 2. Sån där regnbågsgrafik blir det,

så jag fixade en .bat-fil som stänger ned explorer.exe så länge

något av de spelen är på. Det funkar nu. C:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Laddar ner dead rising två, började ju bli lite sugen att spela't när ni höll på att snacka om det >_>

Nivå 6 · Fuskare

Testade dead rising 2. Det var ingen höjdare imo. Förstår inte hur du kan spela det till lvl 50, blir ju tråkigt redan vid lvl 3.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Testade dead rising 2. Det var ingen höjdare imo. Förstår inte hur du kan spela det till lvl 50, blir ju tråkigt redan vid lvl 3.

Du kanske borde lvla lite först och sen försöka dig på storyn.

Du kan ju inte bara spela till lvl 3 sen ge upp, försök att komma in i spelet litegrann så kommer det definetivt bli mycket roligare.

Det finns så otroligt mycket att göra på det.

Men jag antar att du inte gillar zombiespel så mycket. (?)

OnT: Prövade Force Unleashed II demot, och fan vad nice det var! Mycket bättre än 1:an. Blir nog ett köp i framtiden!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kan ju inte bara spela till lvl 3 sen ge upp, försök att komma in i spelet litegrann så kommer det definetivt bli mycket roligare.

OnT: Prövade Force Unleashed II demot, och fan vad nice det var! Mycket bättre än 1:an. Blir nog ett köp i framtiden!

Inte särskilt och det finns inget värre än spel som går på tid :).

Började "spela" Progress Quest. Går bra är snart i lvl 3 o.o.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inte särskilt och det finns inget värre än spel som går på tid :).

Började "spela" Progress Quest. Går bra är snart i lvl 3 o.o.

Detta.

Gillar inte spelet så mycket, och man död för ofta osv.

Blir la att avinstallera detta och sedan fixa Lost Planet 2.

13 Oct 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare

Om ni köper spelet och prövar Co-op så lovar jag att ni kommer ha roligare. Och "dör för ofta" är inte precis en ursäkt tycker jag.

Om ni tycker att det är jobbigt att det går på tid så kan man bara skita i storyn och att ge Katey Zombrex och istället rädda folk, döda psychopater, döda zombies och levla litegrann och sen ge er på storyn.

Jag tycker inte att man ska ge upp på lvl 3 när man knappt har kommit in i spelet riktigt.

Typ alla jag har sett som inte gillar DR2 säger att dom failade att spara och var tvugna att starta om storyn, och det är inte precis spelets fel.

Bara vad jag tycker.

OnT: Fick av någon anledning lust att spela "Ballad of Gay-Tony", så jag ska nog spela det nu.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Betalade för Minecraft, så nu sitter jag och bläddrar bland olika skins till min gubbe.

Billy Mays ser bra ut.

Nivå 3 · Lärling

Jag förstår fortfarande inte hur ni kan dö. O_O

Nivå 5 · Fuskare

Ska sätta mig och spela dead rising två, han ju inte med det igår då man var tvungen att göra läxa. >_>

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bygger ett sjuhelvetes hål rakt ner i havet i Minecraft, ungefär 10*8 rutors basarea.

Det är jättedjupt, och ganska läskigt att titta ner i :(

Täcker även väggarna med slät (ugnsbehandlad) sten och har trappor upp längs kanten.

Vore najs om hålet kom ända ner igenom bedrock och slutade i Void, men då ska jag ha

en jävla tur.

Senast ändrad:

14 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

OnT: Fick av någon anledning lust att spela "Ballad of Gay-Tony", så jag ska nog spela det nu.

Är det nya GTA du sitter och snacka om?

Precis fixat det, ska installera nu! ;)

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aa, körde det nyss.

Tröttnar aldrig på att köra över folk i slowmotion. :D

15 Oct 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Spelar Eversion. Jävla läskigt spel asså. Sjukt som fan.

Ladda ner gratis här. Det tar ett par banor

innan det börjar bli uppfuckat på riktigt.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aa, körde det nyss.

Tröttnar aldrig på att köra över folk i slowmotion. :D

Spelade också lite nyss, skit bra spel! :D
Nivå 7 · Fuskare

Köpte precis Dead Rising 2: Case Zero (arcade spelet för 400 mikromjuk-cash). 82% ! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in