↗ till inläggetDu kommer inte ångra dig! Skitbra spel!Köpte precis Dead Rising 2: Case Zero (arcade spelet för 400 mikromjuk-cash). 82% ! :D
Vad är din gamertag?
↗ till inläggetDu kommer inte ångra dig! Skitbra spel!Köpte precis Dead Rising 2: Case Zero (arcade spelet för 400 mikromjuk-cash). 82% ! :D
Vad är din gamertag?
↗ till inlägget↗ till inläggetDu kommer inte ångra dig! Skitbra spel!Köpte precis Dead Rising 2: Case Zero (arcade spelet för 400 mikromjuk-cash). 82% ! :D
Vad är din gamertag?
mr007cool2 (ja, jag ska ändra men det blir aldrig av)...
Är detta hela spelet eller bara "en bana" eller vad är det? :P
Filmar till ett montage. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetKöpte precis Dead Rising 2: Case Zero (arcade spelet för 400 mikromjuk-cash). 82% ! :D
Du kommer inte ångra dig! Skitbra spel!
Vad är din gamertag?
mr007cool2 (ja, jag ska ändra men det blir aldrig av)...
Är detta hela spelet eller bara "en bana" eller vad är det? :P
Det är sen såkallad "Prequel", det är en enda stor bana. Man kan säga att det är ett demo till hela Dead Rising 2.
Sen om man köper hela Dead Rising 2 så kan man flytta över sin lvl och sina combocards till hela DR2.
Klarade Eversion med "good" ending. Fy fan asså, sista banan (world 8) var nog bland det
svåraste jag varit med om i ett spel. Och det säger inte lite när det gäller mig.
Lirat lite Fifa 11.
Fixade sista achievementet i Infinite Undiscovery, och följde upp det med att kasta ut spelet genom fönstret.
Blev just långtidsskadad. Kommer vara borta i 105 dagar :o
Har gjort sista achievementen i LIMBO, klara spelet utan att stänga av och dö 5 eller mindre gånger. Det var enklare än jag trodde. Fick 200/200 på det spelet.
Sen så har jag gjort alla achievements på Tomb Raider Legend, 1000/1000 på det spelet.
Nu har jag börjat med Alone in the Dark, ska nog försöka få så många achievements som möjligt på det.
Och jag fick nyss 55 000G.
Är beroende och rage:ar på MW2. Spelar lite CoD4 då och då, och levlar i Dead Rising 2.
Körde precis lite MSN-spel med 2KJSF, han drog och jag att kvar och nördade sönder XD
Spelade för ett tag sen Cod4 Promod.
CS cup 5on5<3
Spelade just lite GTA IV:EFLC.
Ska sova nu typ :P
Har fixat alla grafikbuggar i Fallout, så nu njuter jag av det.
Ska nog fortsätta med Alone in the Dark och få lite achievements.
Har börjat lira Lord of the rings nu när det har blivit F2P (i US iaf). Rätt kul men lite synd att det är bara upp till lvl 50(max 65) som det är free.
Spelar Oblivion. Fan varför släpps inte FNV i Europa idag också. :(
FUCK YEAH! Äntligen har man skaffat Slim!
Så jävla skönt att den inte låter som en dammsugare!
↗ till inläggetEller hur, längtar som fan tills på Fredag!Spelar Oblivion. Fan varför släpps inte FNV i Europa idag också. :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in