Vet nån nåt nytt forum jag kan bli medlem på har total tröttnat på fuska.se sen admins dagbok tråd kom så behöver ett bättre forum krav det ska vara förbjudet att mobbas och man ska inte bli kallad troll för minsta lilla och det viktigaste INGA FUSKA.SE MEDLEMMAR SKA VARA MEDLEM DÄR
Nytt Forum
Nej, lämna oss inte! xD
Haha, kommer inte på nåt som verkar passa dig, men testa flashback.org xD
Går inte med flashback 360xbox är medlem där
fuska.nu
Mycket passande p12or där. Tänker på beteendet, inte åldern.
↗ till inläggetJag är inte medlem där, för det är 18års gräns.Går inte med flashback 360xbox är medlem där
Hur ska vi kunna tipsa forum? Dom vi tipsar om är vi antagligen medlem på själv.
Om du leavar, vem sak dom då skriva om i admins dagbok?? :o Du e ju troll no.1...
Eller så går vi med i det forumet :rolleyes:
OnT: Gå med i habbo och använd deras forum, många troll och många p12or vilket borde passa dig.
↗ till inläggetJusta ja det var ju facepunch och fuska.nu har jag varit medlem på men blev bannad det måste finnas nåt forum som ni inte är medlem på men vet om ändå och virus att ni skrev om mig i admins dagbok är anledningen att jag drar så tro inte att jag bryr mig om ni har problem med det och vill ha svar fort för jag orkar inte va kvar här så mycket längre↗ till inläggetJag är inte medlem där, för det är 18års gräns.Går inte med flashback 360xbox är medlem där
Hur ska vi kunna tipsa forum? Dom vi tipsar om är vi antagligen medlem på själv.
Ta en paus från fuska och kom tillbaka efter en månad, funkade fint för min kompis.
Men jag känner mig mobbad jag orkar inte va kvar bara för admins dagbok tråd dessutom så vill säkert alla medlemmar att jag drar så vad spelar det för roll
Äsch, dra inte. De som håller på är antagligen mobbade i IRL och kan endast ta ut all ilska på internet. Ignorera dem. :)
På internet är alla cp.
Gamereactor Forum
Alla är tuffa bakom skärmen, visa att du har lite stake och ignorera dem!
Varför göra så stor sak av det? Om du har lust att lämna fuska.se behöver halva mänskligeheten behöva få veta det?
Jag skriver det inte här för jag vill meddela det till andra men jag vet inte var jag ska ta vägen annars
Onödig tråd, speciellt om du inte vill att andra ska veta vart du tar vägen. Hitta ett ställe du tycker om och var glad.
Låses.