💬
Logga in
Fuska.se

Besvikelse?

22 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Har du någon gång fått en besvikelse på en uppsats eller på något prov eller något?

Jag har fått det nu 2 gånger den här veckan: ett NO-prov som jag satt varje dag och pluggade och fick G+, och en engelska uppgift där jag bara fick ett G, där jag hade jobbat i två veckor och försökt att få det så bra som möjligt

Har ni något ni vill dela med er av?

skulle vara kul att få reda på andras besvikelser ;)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag ska säga det emotsatta. Det har gått riktigt bra för mig på de senaste proven. Fått väldigt bra betyg, en bra början ^^.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag ska säga det emotsatta. Det har gått riktigt bra för mig på de senaste proven. Fått väldigt bra betyg, en bra början ^^.

Samma här typ.

Men på musikarbetet däremot fick min grupp bara G+, men det beror på att vår musiklärare är cp. ^_^

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Samma för mig. Egentligen ska vi ju inte ha betyg i 7an, men i vissa ämnen har vi typ G-, G, G+. I so har vi även IG, G, VG. Hittills har jag fått godkänt på alla förutom ett prov alla prov, och även något väl godkänt.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Samma för mig. Egentligen ska vi ju inte ha betyg i 7an, men i vissa ämnen har vi typ G-, G, G+. I so har vi även IG, G, VG. Hittills har jag fått godkänt på alla förutom ett prov alla prov, och även något väl godkänt.

Kallas "Skriftliga omdömen"
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kallas "Skriftliga omdömen"

Nej, det får vi också. Det jag menar är att vi bara får IG, G, eller VG. Eller G-, G, eller G+. Sedan får vi omdömen innan utvecklingssamtalen.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Hade ett prov för ett par veckor sedan, läste igenom ett häfte på drygt 16 sidor. På den näst sista sidan var det en liten text om en sak, men dum som man var så hoppade man över det pga tidsbrist. 4/11 frågor av provet var om den ynkliga texten. Fick en tår i ögat.

21 Nov 2010
Nivå 6 · Fuskare

På engelskan när jag fick 69/75. Alltså VG+. Bara ett poäng ifrån MVG.

Nivå 6 · Fuskare

Ett matteprov där jag fick VG-, har alltid fått MVG förut...

Nivå 6 · Fuskare

Allt annat än ett MVG i Engelska uppfattades som total fail från mig.

22 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

word
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag hade fått alla rätt på alla diagnoser och prov i sexan. Sen var det en den sista diagnosen på hela läsåret och då glömde jag ett decimaltecken så jag fick ett fel <_<

Men, men, vem bryr sig asså... fast man har den där "Åh, varför såg jag inte det!" -känslan.

23 Nov 2010
Nivå 6 · Fuskare

Trodde att jag skulle få mitt första MVG i Engelska, men failade med några poäng.

Dock fick jag mitt MVG senare! :D

24 Nov 2010
Nivå 7 · Fuskare

När jag fick G+ på ett ellära B prov, bara för att jag hade glömt enheterna... Annars hade jag fått MVG

25 Nov 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Pluggade som fan till ett prov och när jag blev förhörd kunde jag allt, fick IG på provet.

26 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

+ att i 8an så fick jag IG på 3 av 3 prov i Hemkunskapen. Ingenting satte sig även fast jag tränade som en dåre. Brukar inte behöva träna på prov då kommer ihåg de mesta från lektioner, men inte i Hemkunskap.

Men men, gick ur 8an med VG i Hemkunskap som också är slutbetyget, för vi har bara Hemkunskap i 8an på min skola.

Nivå 5 · Fuskare

när jag fick 12/25 på ett matteprov 2 ggr... ville skära av pungkulorna av mig

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

När jag fick G+ på ett ellära B prov, bara för att jag hade glömt enheterna... Annars hade jag fått MVG

Har hänt några gånger på matte prov. Jävligt irriterande.
27 Nov 2010
Nivå 5 · Fuskare

G är absolut tillräckligt för mig. Jag blir överraskad om jag får högre, men aldrig besviken om jag inte får MVG. Beror också på att jag inte pluggar nå vidare.

11 Dec 2010
Nivå 2 · Novis

ett slarvfel i 1,2,3,4och femans tabell ):

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in