1. Ja, att hota att bränna ner en kyrka är olagligt. Även om du skojar.
2. Nej, du kommer aldrig åka fast. Som vi redan har slagit fast.
1. Ja, att hota att bränna ner en kyrka är olagligt. Även om du skojar.
2. Nej, du kommer aldrig åka fast. Som vi redan har slagit fast.
↗ till inlägget*fniss* vad säger du, lillen?..↗ till inläggetInte om religion i alla fall.Protip: Skämta aldrig med religiösa människor.
Om folket i farbror-blå-stakhon har kul så borde dom hitta dig, och har du otur så är dom kristna.
↗ till inläggetNej, amerikanerna fokuserar på annat som angår deras land, det finns inte en chans att något händer.Ok, så här började allting...
Jag gjorde ett inlägg på ett amerikanskt kristet forum, där jag skojade om att bränna upp en kyrka. Jag visste inte att man tog seriöst av sådana här inlägg.
5 minuter senare så fick jag ett PM om att jag har blivit polisanmäld till Svenska Polisen... Jag blev såklart jävligt rädd. Sen så stängdes mitt internet av i 10 minuter, nu funkar det igen.
Kommer jag verkligen bli tagen, eller tror du bara att dem skräms?
Skyll dig själv om du ska vara en fitta som snackar skit om andras åsikter osv.
Då ska du se hur dom skriver, och jag snackade inte skit om andras åsikter.
↗ till inläggetLänk? :DDå ska du se hur dom skriver, och jag snackade inte skit om andras åsikter.
Vart är din tråd? :D
Rätta mig om jag har fel, men kan man inte bli tagen om man hotar? :huh:
vet ej om det bara gällde mordhot eller allting överhuvudtaget
↗ till inläggetDå ska du se hur dom skriver, och jag snackade inte skit om andras åsikter.
Men fortfarande moget att göra en tråd och säga att man ska bränna upp en kyrka, dom tror på detta du driver om.
↗ till inläggetMan kan bli tagen av hot, dock så vet jag inte vart gränsen går.Rätta mig om jag har fel, men kan man inte bli tagen om man hotar? :huh:vet ej om det bara gällde mordhot eller allting överhuvudtaget
Jag gjorde inte en tråd, ett inlägg.
↗ till inläggetMEN DET ÄR SAMMA SAK, SPELAR JU LA FAN INGEN ROLL OM DET ÄR EN TRÅD ELLER INLÄGG.Jag gjorde inte en tråd, ett inlägg.
Du driver fortfarande med något åsikter, tankar osv.
OK!!!1
Det spelar ändå ingen roll för dom avslutade anmälan, och om dom inte hade det så hade Raptomex's inlägg sagt allt.
"Why god HATES DENMARK!"
Var är ditt inlägg?
http://u.snelhest.org/i/2010/11/14_4920.PNG
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=50818
Jag känner inte Varg Vikernes, om ni undrar lol.
Confirmed Enemy of God LOL
Herregud, är dom människorna seriösa? Dom tycker att kvinnor inte bör arbeta och är mindre intelligenta än män, dom tycker det är bra att oskyldiga invandrare dör i Sverige (pga. Lasermannen), dom tycker muslimer är onda och snackar otroligt mycket skit om Islam och Judendom. Okunniga jävlar, hoppas verkligen dom skämtar.
äsch, vad ska dem göra.