↗ till inläggetDen är tillbaka i sortimentet B)Coca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...
OnT: Dr. pepper, julmust och en kall cola är ju aldrig fel heller. Jag gillar bruna drickor (lol).
↗ till inläggetDen är tillbaka i sortimentet B)Coca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...
OnT: Dr. pepper, julmust och en kall cola är ju aldrig fel heller. Jag gillar bruna drickor (lol).
↗ till inläggetDr. Pepper är nog den vidrigaste läsken jag någonsin smakat. Herre gud så äcklig.↗ till inläggetDen är tillbaka i sortimentet B)Coca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...
↗ till inläggetDr. Pepper är nog den vidrigaste läsken jag någonsin smakat. Herre gud så äcklig.↗ till inläggetCoca Cola, julmust och Fanta lemon. Minnen av Fanta lemon asså...
Den är tillbaka i sortimentet B)
You can't handle the taste.
Dr. Pepper, Coca cola, Julmust, Fanta exotic thrill och Fanta Lemon är väl favoriterna.
Egentligen så tycker jag att Fanta Lime är den godaste drycken genom tiderna, men den slutade de med ganska så kvickt.
Julmust eller Coca Cola
Dr. Pepper
Trocadero
Portello
Cuba Cola
Portello
vimto<3
Coca cola vannila
Fanta (Alla smaker), Pepsi och Mountain Dew
Pepsi
Coca Cola, Fanta
Coca Cola, Trocadero och Fanta Exotic
↗ till inläggetDen finns ju i sortimentet, finns i alla affärer där jag bor.Egentligen så tycker jag att Fanta Lime är den godaste drycken genom tiderna, men den slutade de med ganska så kvickt.
Coca cola
Cola är det godaste jag någonsin drukit :D
det är väll som majoriteten coca cola
btw är jag den ända som tycker att champis smakar som whisky?
↗ till inläggetDen finns ju i sortimentet, finns i alla affärer där jag bor.
Finns inte där jag bor och jag har inte druckit den på en herrans massa år. Minns att jag drack den för sista gången för typ 7 år sen.
↗ till inläggetFörmodligen.det är väll som majoriteten coca cola
btw är jag den ända som tycker att champis smakar som whisky?
Coca Cola, all the way!
För det är ju utan tillsatser, har aldrig haft, kommer aldrig ha!
..eller?
Fanta Lemon lr Monster, så jävla gott asso ;D!
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är ju jättestor skillnad. :oCOCA COLA ELLER PEPSI DET ÄR TYP INGEN SKILNAD
Bara mer kolsyrat i Coka-Cola
Fanta Exotic Thrill. :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in