Mina Inställningar -> Hantera ignorerade användare
Där kan ni ställa in på någon person, om ni stör er. Då kan ni läsa inläggen dem skriver när ni vill. En bra funktion som jag inte använder dock, ännu i alla fall.
Mina Inställningar -> Hantera ignorerade användare
Där kan ni ställa in på någon person, om ni stör er. Då kan ni läsa inläggen dem skriver när ni vill. En bra funktion som jag inte använder dock, ännu i alla fall.
↗ till inläggetHaha, har tyckt precis tvärtom!Är det bara jag eller var fuska mycket mer aktivt för ett år sedan/halvår?
Hur löser vi det?
Den här tråden är ju ganska aktiv i alla fall :)
Jag menar på inte så kort tid har den ju fått hundra inlägg.
↗ till inläggetRoligt att sitta och läsa alla inlägg och 50% är av dig där du nämner samma sak. -.-Den här tråden är ju ganska aktiv i alla fall :)
Jag menar på inte så kort tid har den ju fått hundra inlägg.
↗ till inläggetBra idé.Ett sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf
Jag berättade lite för fuska om mina vänner:
Till och med mina syskon blev medlemmar här för att jag var det så det var ju bra.
↗ till inläggetEtt sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf
Jag tipsade en kompis om detta forumet.
Han slutade efter en vecka för att det var för mycket personangrep enligt han.
Plus att man är nog mer intresserad av fusk när man är 12 år och mindre, medans vi lite äldre är mer på forumet.
Säger inte att det är en dålig ide, bara det att det nog inte skulle funka
↗ till inläggetJa, jag tycker att forumet och fusken är bra.Jag tipsade en kompis om detta forumet.
Han slutade efter en vecka för att det var för mycket personangrep enligt han.
Men visst, ska folk stanna måste man vara schysst mot varandra, speciellt inte försöka få folk avstängda bara för att man inte gillar dem <_<
BTW att sätta regler på att posta för mycket inlägg kommer inte att leda någonstans.
För att det ska bli aktivt måste man ju skriva mycket inlägg, och om det förbjuds, det blir dåligt :(
Bör inte, och kommer nog inte komma en regel om hur mycket man får posta. En person kan posta väldigt mycket inlägg ändå, kanske bara förstör för vissa som postar många inlägg just en dag.
lägg in mer fusk och nyheter
Ett annat sätt:
Var schysst mot varandra.
Hitta inte fel hos dem aktiva inlägg eller försök få bort dem från fuska.se
För då sticker dem.
Farväl.
↗ till inläggetSkulle tro att det inte hjälper så mycket att skicka in fler fusk. Forumet är det aktivaste på sidan skulle jag tro.Ett sätt att göra fuska aktivare e att tipsa polararna. Om vi lägger till mer fusk o sånt så kommer polarna tycka de e :D bra o kommer tipsa andra hoppas ja iaf
Asså ärligt, nu har Fuska.se nått den lägsta nivån tror jag. JÄTTE inaktivt just nu :o
Jag håller med dig, gangstaLean.
Det verkade ha blivit bättre men nu har det blivit ÄNNU INAKTIVARE!
Det är jätteofta det är bara typ 10 inloggade, fast det är helg och annat :(
jag undrar vad det beror på, men amin har gjort något så att man får 30 dagars VIp om man kan få in två personer på fuska.se.
Vi får försöka locka flera hit.
↗ till inläggetJag håller med dig, gangstaLean.
jag undrar vad det beror på, men amin har gjort något så att man får 30 dagars VIp om man kan få in två personer på fuska.se.
Tror tyvärr den saken inte kommer hjälpa så mycket, fuska.se kan vara på nedgång, vem vet.
Hoppas att den inte är det dock.
↗ till inläggetTror tyvärr den saken inte kommer hjälpa så mycket, fuska.se kan vara på nedgång, vem vet.
Hoppas att den inte är det dock.
Mm, jag tror nästan också att fuska kan läggas ner, den är väldigt inaktiv...
Det är svårt att också försöka göra något åt inaktivieten när ingen finns här heller...
↗ till inlägget187 user(s) active in the past 15 minutesJag håller med dig, gangstaLean.
k.
↗ till inläggetSkulle tro att det inte hjälper så mycket att skicka in fler fusk. Forumet är det aktivaste på sidan skulle jag tro.
Jag är säker på att iallafall 90% av dom som är här idag kom för fusken.
Man kommer för fuskan och stannar för forumet :P
↗ till inläggetNej det stämmer inte..Asså ärligt, nu har Fuska.se nått den lägsta nivån tror jag. JÄTTE inaktivt just nu :o
Antalet unika besökare var högre igår än vad det var i början av veckan. Forumet är en del av fuska.se, mest populära delen är Spel & fusk, har alltid vart och kommer nog alltid vara,
3FJSKFJSKGJES,
Inte alls, det är bara forumet som är lite inaktivt, spel & fusk däremot är det ett jäkla hålligång.
Forumet är bara.. sylten i en munk eller vad man ska säga, huvudsyftet med fuska.se var "spel & fusk", det får man inte glömma. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in