💬
Logga in
Fuska.se

Pinsammaste Ni Vart Med Om?

188 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Pinsammaste var när jag var helt näck i skolan en hel dag och min lärare typ bara skällde ut mig inför alla i klassen och hela skolan :D och jag bara typ men vadå detta är ju en mans rättigheter

Näck en hel dag i skolan? I helvete du var! Du trollar, och du gör ett jävligt kasst jobb också. Eller så var du verkligen naken en hel dag, men står inte mycket rätt till i hjärnkontoret.

Tro mig inte då Men det är Sant Jävligt pinsamt också sen xD

Du var inte näck i skolan en hel dag, det skulle inte vara pinsamt det skulle varit sinnessjukt.

Asså, det är förbjudet att gå naken på allmänn plats.

Du skulle ha blivit stoppad.

OnT: Pinsamt var när jag var typ nio, då hade någon lämnat kvar en oäten glass på mcdonalds, så jag tog och åt den. Då kommer en mamma med två barn och ser förvånat på mig.

Jag sprang därifrån...

8 Jan 2011
Nivå 6 · Fuskare
OnT: Pinsamt var när jag var typ nio, då hade någon lämnat kvar en oäten glass på mcdonalds, så jag tog och åt den. Då kommer en mamma med två barn och ser förvånat på mig.

Jag sprang därifrån...

Hur lyckas man? :D

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hur lyckas man? :D

Jag vet inte vad jag tänkte på...

Jag fick bara för mig att någon hade lämnat den glassen där!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag vet inte vad jag tänkte på...

Jag fick bara för mig att någon hade lämnat den glassen där!

hahahaha,undra vad mamman och barnen tänkte sen?
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hahahaha,undra vad mamman och barnen tänkte sen?

Säkert; Dumma unge som inte har nån hjärna :P

Vi stirrade på varandra i drygt tre sekunder, sen så lämnade jag tillbaka glassen på bordet (de sa fortfarande ingenting) och jag sprang iväg utan att vända mig om...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Säkert; Dumma unge som inte har nån hjärna :P

Vi stirrade på varandra i drygt tre sekunder, sen så lämnade jag tillbaka glassen på bordet (de sa fortfarande ingenting) och jag sprang iväg utan att vända mig om...

det kallar jag pinsammt

men varför skulle man äta en glass som stog kvar över huvudtaget? XD

kunde ju ha varit något som man inte ska få i sig (sjuka människor som lägger gift i eller nått syftar jag på)

↗ till inlägget
Näck en hel dag i skolan? I helvete du var! Du trollar, och du gör ett jävligt kasst jobb också. Eller så var du verkligen naken en hel dag, men står inte mycket rätt till i hjärnkontoret.

Tro mig inte då Men det är Sant Jävligt pinsamt också sen xD

varför skulle du gå till skolan hel näck?

antar att du märker att du inte har några kläder på dig, för det blir väl kyligare -.-

är säker på att du ljuger

9 Jan 2011
Nivå 3 · Lärling

inget märkvärdigt kanske, men kanske när jag gick på en parkering på väg mot mAx hamburgare och snubblade huvudstupa på ett skosnöre. Eller när jag tappade min svindyra gitarr och en snäll pensionär underrättade mig om händelsen. då nästan skrek jag JÄVLAR i hennes ansikte. fan vad jag var stressad. 8000 riksdaler är inte små pengar...

10 Jan 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det kallar jag pinsammt

men varför skulle man äta en glass som stog kvar över huvudtaget? XD

kunde ju ha varit något som man inte ska få i sig (sjuka människor som lägger gift i eller nått syftar jag på)

Det tänkte väl inte jag på, jag var nio år och idiot (vissa barn är smarta i den åldern, men inte jag)

Och jag visste inte ens vad SOS var när jag var sju, som ni kunde läsa lite tidigare.

och jag var sugen på glass, och hade inga pengar...

29 Jan 2011
Nivå 6 · Fuskare

Glömde ta på mig byxorna innan jag gick ut i gympa salen B)

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det var typ i 2:an, jag pratade med min kompis om någonting plötsligt sa han: Skynda! Så jag börja springa men jag hade fortfarande ögonkontakt kvar, tillslut när jag sprang snabbt så sprang jag in i en stolpe, fail.

Nivå 9 · Veteranfuskare

En till ganska pinsam grej, hände i förrgår.

Jag skulle hämta mina skolböcker i mitt skåp.

så jag gick i min korridor och tänkte inte på att den såg lite annorlunda ut.

När jag kom fram till mitt skåp tog jag fram min nyckel, men den passade inte i låset.

Jag försökte och försökte. Jag var ganska sur var också, jag var rätt stressad.

Sedan knackar någon mig på ryggen och jag vänder mig om. Där står en tjej jag inte känner igen och säger "vad gör du med mitt skåp?!"

Och jag fattar då att jag gått upp en våning för mycket, samt att jag är i fel korridor.

Jag ber om ursäkt och springer ner en våning till mitt rätta skåp...

Pinsamt.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Oj då!

Jag har inte riktigt vart med om något pinsamt.

Nivå 7 · Fuskare

Var på Liseberg och gick i en sån där spegelhall, och gick rakt in i en spegel, med ganska hög fart. Blev ju inte bättre av att en random snubbe pekade och garvade högt.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Var på Liseberg och gick i en sån där spegelhall, och gick rakt in i en spegel, med ganska hög fart. Blev ju inte bättre av att en random snubbe pekade och garvade högt.

Haha, samma här. Men det var en tant i 70-års åldern som skrattade.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

↗ till inlägget

Haha, samma här. Men det var en tant i 70-års åldern som skrattade.

Sitter här och garvar XD

Därför kollar man alltid när när man går i bland speglarna, för då ser man kanterna, för det är lite svart vid speglarna.

Eller så känner man som om man vore blind :P

30 Jan 2011
Nivå 2 · Novis

När jag skärde upp byxan och kalsongerna på skolan. :o

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har jag gjort flera gånger med flit B)
15 Feb 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Har jag gjort flera gånger med flit B)

"Tuffing"

16 Feb 2011
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

"Tuffing"

Eller? Notera B) efter inlägget
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

När jag skärde upp byxan och kalsongerna på skolan. :o

Hände en gång när jag var hos min kompis,väntade tills hans föräldrar gick ut så ringde jag min mamma och frågade om hon kunde hämta en ny byxa

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in