💬
Logga in
Fuska.se

Pinsammaste Ni Vart Med Om?

188 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Pinsammaste jag vart med om var när jag och en kompis började sno massa reflexer som skolan gav till oss och i slutet så fick man en tjej i klassen att gråta samtidigt som jag fick krama henne när hela klassen såg det efter att jag var tvungen o ge dem tillbaka till alla som saknade en reflex :/....

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

När jag var hos min kompis så var det ett öppet mjölk paket vid trappan. Så jag sparkade ju såklart på den. O då kommer det ju mjölk över hela jävla trappan...

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Kanske inte det pinsammaste jag varit med om men en sak som var ganska pinsam hände i vintras när jag väntade på skolbussen hem.

Jag skulle gå över vägen till busshållplatsen och mitt på vägen kliver jag på en isfläck och mina ben far upp i luften. Hela skolan står och asgarvar åt mig...

28 Sep 2011
Nivå 0 · Nykomling

Släppte mig i klassrummet så alla hörde <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
EDIT .

Senast ändrad:

22 Oct 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Inte så pinsamt, men en "rolig" grej hände mig idag.

Var på gymmet och sprang på löpbandet. Rummet var typ fullt, och mitt i allt lyckades mitt skosnöre på ena skon gå upp. Givetvis lyckades jag trampa på det och ramlade. Visserligen sa ingen något eller så, men kändes ändå lite "fult" så att säga.

I efterhand var det bara en rolig grej, bortsett från att jag har fått brännsår över halva vänstra handflatan och över båda knäna...

Senast ändrad:

27 Nov 2011
Nivå 2 · Novis

Min pappa fråga ifall han skulle skaffa mig en hora, efter som jag inte haft någon flickvän på sistone.

Ps. Vi var på Island när han fråga!

5 Dec 2011
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Min pappa fråga ifall han skulle skaffa mig en hora, efter som jag inte haft någon flickvän på sistone.

Ps. Vi var på Island när han fråga!

O du tackade nej? :o :huh:
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

O du tackade nej? :o :huh:

Varför skulle man vilja göra 'det heliga' med en sådan kvinna. I redig sanning så är det smutsigt.

Jag proppade igen toaletten en gång i skolan när jag hade bajsat, så när jag spolade så åkte allt upp till kanten precis. Sedan så hörde jag att det var någon utanför så drog jag på luvan och stack ut snabbt som fan och drog iväg på lektion.

6 Dec 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Varför skulle man vilja göra 'det heliga' med en sådan kvinna. I redig sanning så är det smutsigt.

Jag proppade igen toaletten en gång i skolan när jag hade bajsat, så när jag spolade så åkte allt upp till kanten precis. Sedan så hörde jag att det var någon utanför så drog jag på luvan och stack ut snabbt som fan och drog iväg på lektion.

1+

7 Dec 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

1+

DET ÄR +1 FÖR I HELVETE, INTE 1+. för jag antar att inlägg inte kan ha en åldersgräns.
Nivå 7 · Fuskare

FÖRLÅT DÅH, DET HÄR VAR PINSAMT.

Nivå 8 · Veteranfuskare

↗ till inlägget

Det brukar lösa sig om man sparkar/knuffar lite på toalettstolen! :D

Senast ändrad:

8 Dec 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det brukar lösa sig om man sparkar/knuffar lite på toalettstolen! :D

Säker? :o har aldrig provat det men värt ett försök nästa gång det händer en olycka.

26 Dec 2011
Nivå 1 · Novis

när jag sprang från polisen på vår skola (Det började som ett skämt) Och jag snubblade när jag skulle hoppa över en sten..jag tappade balansen, trasslade ihop fötterna och SPLAT! Rätt in i polisbilen! :lol: bästa och värsta minnet någonsin!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

när jag sprang från polisen på vår skola (Det började som ett skämt) Och jag snubblade när jag skulle hoppa över en sten..jag tappade balansen, trasslade ihop fötterna och SPLAT! Rätt in i polisbilen! :lol: bästa och värsta minnet någonsin!

Gangster!
27 Dec 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Får man fråga varför du sprang från polisen?

OnT: Kanske inte så pinsamt, men aja.

När min familj och jag var ute på nåt random ställe så gick jag på toa.

Det var skönt och så, men när jag skulle gå tillbaks till bordet så såg jag min familj som stog och köpte glass (trodde jag :P). Jag fick fram, lutade mig över glassgrejen och Frågade "Får vi glass?". Till min förskräckelse så såg jag att det inte var min familj, så jag sprang snabbt som fan till bordet och satte mig.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Får man fråga varför du sprang från polisen?

OnT: Kanske inte så pinsamt, men aja.

När min familj och jag var ute på nåt random ställe så gick jag på toa.

Det var skönt och så, men när jag skulle gå tillbaks till bordet så såg jag min familj som stog och köpte glass (trodde jag :P). Jag fick fram, lutade mig över glassgrejen och Frågade "Får vi glass?". Till min förskräckelse så såg jag att det inte var min familj, så jag sprang snabbt som fan till bordet och satte mig.

Haha! Det svider. Har varit med om liknande scenarion som har varit pinsamma :_

28 Dec 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare

Fyllde en annans kundvagn med varor från vår inhandlingslista. Tror inte personen som hade vagnen märkte det dock. 3:

Nivå 6 · Fuskare

Jag var på en klädaffär igår och provade byxor, efter att jag provat ett par tar jag på mig mina skor och går ut ur provhytten i bara kalsonger, jag kommer på mig själv ganska fort och springer tillbaka in i provhytten.

Det var kö till hytten också så ganska många såg...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in