💬
Logga in
Fuska.se

Ny 360

14 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tjena!

Såg på blocket en 360 för en rimlig pris som jag kanske tänkt köpa men då har jag några frågor:

Ni som har 360 och en dator,är det stor skillnad mellan att spela vissa spel t.ex ghost recon på konsol och dator? Då menar jag om det blir lättare på konsol?

Är det värt att betala för xbox live?

Finns det co-op på många spel på xbox?

Nivå 13 · Mästerfuskare

1: Beror helt och hållet på om du är mer van med konsol eller PC. Men tex racing spel, sport spel, fighting spel och liknande är lättare på konsol.

2: Ja

3: Splitscreen finns det inte många av. Online vet jag inte.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Har haft en 360 för ett tag sen,sålde den för den blev trasig men jag e ganska van vid båda.

Hur mycket kostar 1år live?

Nivå 13 · Mästerfuskare

Då borde det väl vara lika enkelt?

Ett år live kostar 449kr om du köper från rätt hemsida. Köp aldrig direkt över Xbox Live, då kostar det 699kr eller vafan det kostar.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Menar du olaglig då?

Nivå 13 · Mästerfuskare
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

ok tack

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Då borde det väl vara lika enkelt?

Ett år live kostar 449kr om du köper från rätt hemsida. Köp aldrig direkt över Xbox Live, då kostar det 699kr eller vafan det kostar.

köper man direkt via xboxet är det ju alltid billigare... 500msp vet jag kostar 56kr, medans 800 i butik kostar 120-130kr...
Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag är väldigt säker på att det är dyrare över Xboxet, som att köpa i en affär som Gamestop.

9 Mar 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag är väldigt säker på att det är dyrare över Xboxet, som att köpa i en affär som Gamestop.

tvärt om, det är billigare.
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

tvärt om, det är billigare.

På Xbox.com.

Guld - 12 Månader 599kr

Microsoft Points är också dyra som fan.

10 Mar 2011
Nivå 6 · Fuskare

När jag fick min xbox så vande jag mig snabbt vid alla möjliga spel, när MW2 släpptes så började jag klart köra det.

Kan säga att det finns en skillnad mellan MW2 på dator och xbox, men det är varken lite eller stor skillnad.

Eftersom att jag spelade MW första gången, var det på Xboxen, men det gick fort att lära sig spela det på dator också.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

Ok,det blev inget av xboxet på blocket så det blir en ny.

Hittade denna http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/116...of_honor_bundle är den en bra erbjudande?

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ok,det blev inget av xboxet på blocket så det blir en ny.

Hittade denna http://www.webhallen.com/spel/xbox_360/116...of_honor_bundle är den en bra erbjudande?

Jag borde ta en annan bundle, den med Dead Space 2 eller Mass Effect 2.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

Gillar inte de andra spelen,men priset,är det lagom?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in