↗ till inläggetSamma här B)Tränat på att jonglera, är rätt bra på det nu. B)
Fast jag gav upp efter ett tag eftersom det var ganska svårt med äpplen och de gick sönder.
↗ till inläggetSamma här B)Tränat på att jonglera, är rätt bra på det nu. B)
Fast jag gav upp efter ett tag eftersom det var ganska svårt med äpplen och de gick sönder.
sett på film
Fortsätter på min spännande praovecka i klass 2 på min förra skola.
Blandningar av nostalgi, analysering av barns sätt att tänka och ryggont skuttar runt i mitt huvud när jag är där.
Tränat på jonglering, igen. B)
Kan jonglera 3 bollar utan problem, kan även jonglera 2 bollar med en hand.
Det mest intressanta som har hänt mig idag är nog att jag fick läraren i engelska att slå sönder en vas.
Gått i skolan, slutat tidigt. Skrev klart min uppsats, skickade till läraren för att skrivaren är elak >_< Sedan satte jag mig vid datorn, gick in på fuska.nu och här är jag. ^^'
↗ till inläggetGått i skolan, slutat tidigt. Skrev klart min uppsats, skickade till läraren för att skrivaren är elak >_< Sedan satte jag mig vid datorn, gick in på fuska.nu och här är jag. ^^'
wait... WHAAT... -_-
ONT: varit hemma... är magsjuk...
↗ till inläggetVille se om någon skulle märka :3gick in på fuska.nu och här är jag. ^^'
↗ till inläggetHaha hur lyckades du? :PDet mest intressanta som har hänt mig idag är nog att jag fick läraren i engelska att slå sönder en vas.
OnTopic:
Varit sjuk sen helgen och spelar minecraft på min server.
Det IP som eventuellt står i nån minecraft tråd stämmer inte, kör numera DDNS-IP.
kratta gräsmattan och vertikalskärt den.
sen nu har jag spelat gitarr och tittat på när min kompis har spelat Forza3
Spelat WoW, åkt longboard och ätit pizza.
idag har jag bara suttit hemma med min nya färg skärm :D
Spelat fifa world cup och Slaggat
Alldeles för lite, som vanligt.
↗ till inläggetAlldeles för lite, som vanligt.
Sovit till halv 2, spelat dator och Xbox 360, duschat.
Fan, jag skulle ha cyklat ner på byn med några kompisar i stället, det skulle varit roligare.
Gick upp vid 7-7:30, frukost, skolan (chill dag), kom hem och sen dess har jag haft tråkigt framför datorn tills ungefär nu. -.'
Sjukanmält mig från skolan, laddat ner mount and blade warband och jailbreakar just nu min ipod.
Gick till skolan.
Åkte till Västerås och gick till "Kick of" till min gymnasie skola
Lyssnar på musik (IGEN!) och funderar på att köpa en måltavla som jag kan skjuta pil på!(fick en pilbåge med pilar och alla tillbehör på min födelsedag!)
<- Denna tavla funderar jag på att köpa. Det är en 60 cm tavla.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in